Via my Proximus zie ik enkel mijn faktuur van mijn mobiele telefoon. Hoe en waar kan ik de facturen terugvinden mbt vaste telefoon, internet en voetbalabonnement. Wordt wel elke maand gefactureerd maar kan ze nergens terugvinden.
Bladzijde 1 / 1
Hey,
staan die wel onder hetzelfde klantennummer?
Kijk voor mogelijke oplossingen hier eens:
nl.forum.proximus.be/myproximus-16/nieuwe-producten-toevoegen-35747
en:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
en:
nl.forum.proximus.be/myproximus-16/wijziging-klantennummer-36100
Anders zal je het moeten vragen aan de klantendienst: 0800 22 800 of even wachten op de tussenkomst van een Proximus medewerker.
staan die wel onder hetzelfde klantennummer?
Kijk voor mogelijke oplossingen hier eens:
nl.forum.proximus.be/myproximus-16/nieuwe-producten-toevoegen-35747
en:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
en:
nl.forum.proximus.be/myproximus-16/wijziging-klantennummer-36100
Anders zal je het moeten vragen aan de klantendienst: 0800 22 800 of even wachten op de tussenkomst van een Proximus medewerker.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.