Beantwoord

Facturen niet ontvangen

  • 12 April 2017
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

hallo

wij hebben 3 full control abonnementen vanaf maart 2017
ik krijg in mijn mail box uiteindelijk de facturen van mijn gsm nummer
maar ik heb een probleem met het terugvinden van de facturen van mijn man en dochter
blijkbaar zijn deze niet gekoppeld aan mijn mail
heb hiervoor al gebeld, blijkbaar werden ze opgestuurd naar ons oud adres
heb deze telefonisch laten aanpassen
er werd mij gemeld geduld te hebben maar ik vrees dat er weer iets niet juist loopt
mijn man kan met zijn gsm niets meer doen deze morgen, heb hem dan maar opgeladen voor 15 euro dat ging wel maar waar blijven die facturen want ik denk dat er van alles verkeerd loopt en wij ofwel straks niet meer kunnen bellen ofwel wij een hoge rekening krijgen.
Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door HeidiE 19 April 2017, 14:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag pandora2608,

Kan je ons jouw klantgegevens doorsturen via een privébericht? Dit kan je doen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Lorentz.
Ik ontvang ook alleen facturen van ons twee gsm's.
Facturen van internet, tv , en vaste lijn heb ik tot op vandaag nog niet ontvangen.
Ik zou deze graag willen betalen maar zonder mededeling en prijs gaat het niet lukken.
Kunnen jullie een factuur opsturen aub, heb geen goesting over een maand of drie alles in een keer te moeten betalen.

Mvg
Rolf
Reputatie 7
Badge +3
Hey Rolf,

We 'parkeren' soms de facturatie als we niet zeker zijn dat deze correct verloopt.

Ik kan dus geen factuur opmaken... je kunt wel al een voorschot storten als je een hoge factuur wenst te vermijden?

UIteraard kunnen we ook gewoon de betaling spreiden als de eerste factuur wordt opgemaakt.

Groetjes,

HeidiE

Reageer