Heb vorige maand nogmaal een proximus kantoor bezocht (Lommel) omdat ik er niet in slaag om mijn account te wijzigen zodat ik mijn facturen kan consulteren. De Lommelse medewerker sloeg daar ook niet i ...
ondertussen is mijn factuur op 2 maand met meer dan 50% gestegen...moet ik dat betalen of gaat Proximus ondertussen overzichten sturen per gewone post?
Bladzijde 1 / 1
Dag Ivo,
Alvast de excuses hiervoor.
Als je wil kan je uw klantgegevens doorsturen naar 'Het Proximus Team'
Ofwel kan je ook steeds bellen naar het gratis nummer 0800/22800.
Dan helpen we je meteen verder.
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast de excuses hiervoor.
Als je wil kan je uw klantgegevens doorsturen naar 'Het Proximus Team'
Ofwel kan je ook steeds bellen naar het gratis nummer 0800/22800.
Dan helpen we je meteen verder.
Met vriendelijke groeten
Koen
Beste Ivo,
Is dit ondertussen in orde?
Zoniet, dan help ik je graag verder. MyProximus is mijn expertise.
Kristof
Is dit ondertussen in orde?
Zoniet, dan help ik je graag verder. MyProximus is mijn expertise.
Kristof
Amai je bent te beklagen als ik hier en elders lees hoeveel problemen er met het raadplegen van de verschillende functies op MyProximus, dat zal je nogal wat werk over je heen krijgen :lol:
Wat ik nu niet begrijp is dat er een proximus medewerker al mee bezig is zie post net boven u en je nu vraagt of het nog niet opgelost is!
Als de proximus supportmedewerker dit niet zou kunnen zelf direct in orde brengen, wordt dit dan niet default naar een expert doorgestuurd!
Want dit lees ik toch regelmatig op de verschillende twitter, en Facebook kanalen alsook hier dat de prox support medewerker als hij het niet kan zelf oplossen meldt ik vraag het na bij de bevoegde dienst of ik vraag het na bij de experts of ik vraag het na bij de dienst engineering, navenant het probleem waarover het ging .
NB: mss is het ook interessant dat de forumlezers direct kunnen zien dat je een proximus medewerker bent aan het embleem dat onder je naam komt, enfin maar een suggestie 😉
Wat ik nu niet begrijp is dat er een proximus medewerker al mee bezig is zie post net boven u en je nu vraagt of het nog niet opgelost is!
Als de proximus supportmedewerker dit niet zou kunnen zelf direct in orde brengen, wordt dit dan niet default naar een expert doorgestuurd!
Want dit lees ik toch regelmatig op de verschillende twitter, en Facebook kanalen alsook hier dat de prox support medewerker als hij het niet kan zelf oplossen meldt ik vraag het na bij de bevoegde dienst of ik vraag het na bij de experts of ik vraag het na bij de dienst engineering, navenant het probleem waarover het ging .
NB: mss is het ook interessant dat de forumlezers direct kunnen zien dat je een proximus medewerker bent aan het embleem dat onder je naam komt, enfin maar een suggestie 😉
We proberen gewoon te helpen.
Gebruik mijn kennis over MyProximus zou ik zo zeggen 🙂
Gebruik mijn kennis over MyProximus zou ik zo zeggen 🙂
ja dat doen we tenslotte allemaal want met tegenwerkers zijn we niet veel hé op het forum :-)))
Zoals hier al dikwijls duidelijk gemaakt geweest is door verschillende forumposters hunkeren er velen hier op het forum om meer experts of specialisten van de verschillende diensten bij Proximus, zoals Kristof er ene is van het team MyProximus.
Niet enkel en alleen voor het oplossen van een probleem, wat natuurlijk nog altijd het belangrijkste is, maar zeker ook om meer klare en duidelijke uitleg waarom een probleem niet opgelost geraakt of lange laat op zich wachten waardoor de meesten en begrijpelijker wijze ook gefrustreerd geraken.
Dus het vraagt om meer van deze mensen.
Niet enkel en alleen voor het oplossen van een probleem, wat natuurlijk nog altijd het belangrijkste is, maar zeker ook om meer klare en duidelijke uitleg waarom een probleem niet opgelost geraakt of lange laat op zich wachten waardoor de meesten en begrijpelijker wijze ook gefrustreerd geraken.
Dus het vraagt om meer van deze mensen.
Beste Ivo,
Het zou in orde moeten zijn. Er ontbrak een profile om je facturen te kunnen bekijken.
Kristof
Het zou in orde moeten zijn. Er ontbrak een profile om je facturen te kunnen bekijken.
Kristof
BESTE ANTWOORD..PROBLEEM OPGELOST
Het zou in orde moeten zijn. Er ontbrak een profile om je facturen te kunnen bekijken.
Kristof
dank je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.