Sinds maart 2017 zien wij onze factuur van Proximus in stijgende lijn gaan, zonder enige aanleiding. Ons GSM- en internetverbruik is niet radicaal gestegen, toch betalen wij opens zo'n 60 € extra kosten voor mobiel internet.
Wij weten niet van waar deze meerkosten kunnen komen. Wij zijn al informatie gaan vragen in het Proximus center in onze buurt (Ieper), maar daar konden ze ons niet helpen?! Ze wijten de extra kosten aan verbruik in het buitenland, wat helemaal niet klopt want de extra kosten staan bij nationaal GSM-verbruik op de factuur. Bovendien gebruiken we altijd onze Daily Travel Pass in het buitenland, wat heel sporadisch gebruikt wordt en slechts 2€ per dag kost.
Ik hoop op degelijke ondersteuning en een bevredigend antwoord op mijn vraag, want na al die jaren trouwe klant te zijn, vind ik dit echt niet kunnen... We zitten met een volledig pakket bij Proximus en zouden het jammer vinden om hiervoor op te stappen. Toch lijkt ons dat nu een optie, aangezien het pakket ons nu opens veel meer kost dan normaal.
P.S.: Ik krijg al jaren mijn facturen in het FRANS terwijl ik al meerdere malen gevraagd heb (telefonisch, in het Proximus center én via klacht) om NEDERLANDSTALIGE correspondentie te krijgen.
Graag uw antwoord!
MVG
Silke Hoflack - klantnummer 613767755
Beste antwoord door HeidiE
Bekijk origineel