Op 8/8 heb ik de factuur met abonnement van juli en verbruik van juni betaald. Minder dan 3 weken later heb ik alweer een factuur te betalen tegen 26/8 voor het abonnement van augustus en verbruik van juli. Dat is toch niet normaal 2 facturen op minder dan 3 weken tijd Een maandabonnement is volgens mij per maand te betalen. Gaat dat de volgende maanden ook zo zijn? Ik ben niet geneigd die tweede factuur nu al te betalen. Vroeger kreeg ik telkens 1 factuur, te betalen in het begin van de maand.
Bladzijde 1 / 1
Er zijn er blijkbaar al meerdere die dit hier al gemeld hebben er loopt 't één en 't ander verkeerd met prox hun nieuw aanrekening systeem !
je kan ofwel bellen naar ons 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of een privébericht sturen naar Het Proximus Team
je kan ofwel bellen naar ons 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of een privébericht sturen naar Het Proximus Team
Hermine,
Door een nieuw facturatiesysteem zijn een aantal facturatieperiodes ontregeld, onze excuses hiervoor.
Voor een verlenging van je betaaltermijn kun je ofwel bellen naar ons 0800 22 800 of een privébericht sturen naar Het Proximus Team .
Mijn collega’s zullen je zeker verder helpen.
Groeten,
Wim
Door een nieuw facturatiesysteem zijn een aantal facturatieperiodes ontregeld, onze excuses hiervoor.
Voor een verlenging van je betaaltermijn kun je ofwel bellen naar ons 0800 22 800 of een privébericht sturen naar Het Proximus Team .
Mijn collega’s zullen je zeker verder helpen.
Groeten,
Wim
Bellen naar 0800 22 800??? Dat probeer ik al 5 dagen. Vorige donderdag en vrijdag en vandaag krijg ik de melding dat de klantendienst niet te bereiken is. De overige dagen heb ik eindeloos naar hun muziekje geluisterd, zonder binnen te geraken.
stuur dan best een privé bericht naar het Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Als je met twitter werkt, kan je het ook via https://twitter.com/proximus/ daar reageren ze ook vlug
Als je met twitter werkt, kan je het ook via https://twitter.com/proximus/ daar reageren ze ook vlug
Dag Hermine_03,
Ik heb de vervaldag van deze factuur al aangepast naar 09/09/2016.
Groetjes,
HeidiE
Groetjes,
HeidiE
Groetjes,
HeidiE
Hartelijk dank.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.