Facturatiedienst van mijn KL*ten

  • 17 June 2014
  • 0 reacties
  • 200 Bekeken

Badge

Allee , het is weer een tijdje (te) goed gaan met ons Allerbest bedrijf BC.


Kamagurkistan heeft weer toegeslagen :


Klantendienst belt op om een korting van 7,-/mnd aan te bieden gedurende 12 mnden.


Oke , ze doen maar . Brief ter bevestiging deze keer goed bijgehouden . (ontvangen op 15/04)


Volgende factuur , u raadt het al , niks korting te bespeuren.


Eerste maal facturatiedienst : Geen probleem meneer , ik maak het voor u in orde. U ontvangtt een creditnota.


Tuurlijk , wederom niks ontvangen.


Tweede contact : Na lang aandringen (HEB DE BRIEF VOOR MIJ LIGGEN) : Meneer , op de volgende factuur wordt u de korting toegekend.


Net de factuur voor volgende maand bekeken : Korting wederom nergens te bespeuren.


MET WIE ZIJN KL*TEN DENKEN ZE BIJ BC TE SPELEN ???


1) Als ge geen korting wilt geven , laat mij dan gerust en bel mij niet op en stuur mij geen brieven.


2) Als ik bel naar de facturatiedienst mag ik toch op zijn minst verwachten dat ze daar DOEN wat ze zeggen.


Betalen ze die onnozele paljassen op de helpdesk om wat onzin te verkopen ???


Mijne lieve god en dat allemaal om pietluttige 7 euro per maand , verwachten ze daar echt dat je om die korting gaat smeken.










0 reacties

Geen reactie

Reageer