meestal ontvang ik mijn factuur per mail rond de 8ste of 9de van de maand. Deze maand (juni) nog niet. Ook op my proximus is ze nog niet. Is Proximus later of is er een probleem in hun systeem? Is dit bij nog mensen opgevallen?
Bladzijde 1 / 1
bij mij staat ze al op https://proximus.be/myproximus maar nog niet per post ontvangen (wegens staking waarschijnlijk)
Ik heb iets eigenaardigs voor: als ik inlog op My Proximus dan staat het openstaande saldo op € 99,07 maar als ik op details klik dan blijkt er geen factuur te zijn maar het beste moet nog komen, als ik op "factuur en verbruik" klik dan staat het openstaande saldo nu op € 0,00, dat is zeer eigenaardig. :?
Die toestand is al van gisteren en vandaag is dat nog altijd het geval.
Zou dat een fout zijn? In ieder geval kan ik mijn facturen niet raadplegen en zal ik moeten afwachten tot die verstuurd zijn met Zoomit dan zal ik hem hopelijk daar kunnen raadplegen.
Zou dat een fout zijn? In ieder geval kan ik mijn facturen niet raadplegen en zal ik moeten afwachten tot die verstuurd zijn met Zoomit dan zal ik hem hopelijk daar kunnen raadplegen.
bij details staat ze bij mij ook niet
en saldo staat ook op 0,00
dus zal wel een fout zijn maar ik zal ze wel eens deze dagen ontvangen in de brievenbus als ze niet blijven staken 😉
en saldo staat ook op 0,00
dus zal wel een fout zijn maar ik zal ze wel eens deze dagen ontvangen in de brievenbus als ze niet blijven staken 😉
Het facturatiebedrag stond er op 5/6, maar detailfactuur viel pas een paar dagen later te raadplegen bij mij: verklaring van klantendienst: we kennen eerst het totaalbedrag en maken dan de gedetailleerde factuur. Ik heb ondertussen wel een eenmalige papieren factuur van 0 € ontvangen. (?!) Nu is alles opnieuw normaal.
Bij mij net hetzelfde,zit te wachten om te kunnen betalen.En dat na een update,ze zouden er beter afblijven wanneer het goed werkt.
Wat ik wel doe als ik bijvoorbeeld geen factuur ontvangen heb (ik werk nog met factuur via post) in de derde week van de maand, is het bedrag betalen als voorschot, met melding "voorschot".
Heb gebeld en het probleem is gekend,factuur zal met een paar dagen vertraging zijn..We moeten afwachten volgens PX.
Het is eindelijk in orde,heb factuur kunnen betalen.
Gisterenavond laat was proximus nog bezig met aanpassingen doen, want het zag er zeer rooskleurig uit want nu stond er dat ik nog 0,00 € moest betalen ;)
Enfin uiteindelijk toch in orde gekomen vandaag.
Enfin uiteindelijk toch in orde gekomen vandaag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.