Beantwoord

Facturatieadres wijzigen

  • 9 January 2017
  • 4 reacties
  • 605 Bekeken

Heeft er iemand een idee wanneer de technische problemen opgelost zullen raken zodat ik mijn facturatieadres kan wijzigen?
Ik verhuisde in oktober vorig jaar en kan sindsdien in MyProximus mijn adres niet wijzigen. Ik krijg telkens de foutmelding dat er wegens technische problemen momenteel geen adreswijzigingen mogelijk zijn.
icon

Beste antwoord door Elma 10 January 2017, 20:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Kelly, ik zou gewoon de klantendienst bellen, die doen dat dan voor jou, in alle nodige programma's. Opgelet, je titularisadres en facturatieadres moet ook je aansluitingsadres zijn, tenzij je een tweede woning hebt, dan moet je dat vermelden.
Ik heb even geprobeerd om mijn facturatieadres te wijzigen en dat kan ik ook niet omdat het niet klopt met het aansluitingsadres. Het zou anders leuk zijn om mijn factuur naar iemand anders te sturen.
Ik vind het wel vreemd dat het facturatieadres niet aangepast werd. Normaal gezien wordt dat automatisch aangepast in de applicaties die ze gebruiken.
heb hetzelfde probleem voor
in totaal al meerdere uren naar de klantendienst gebeld
nog steeds niet opgelost,al enkele malen wel de belofte gehad dat dit in orde ging komen
proximus klantendienst trekt op niets
Reputatie 7
Badge +3
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_address_move/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/verhuizen/factuuradres-online-wijzigen.html
Is jullie gewenste facturatieadres hetzelfde adres als het aansluitingsadres? Dan kan dat geen probleem vormen om dat zelf te doen of via de klantendienst.
Reputatie 7
Badge +3
Probleem opgelost? Voor beiden? 🆒

Reageer