facturatieadres klopt nog STEEDS NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gevolg geen gsm

  • 11 May 2012
  • 1 reactie
  • 223 Bekeken

Ik heb al over enkele maanden denk 2 tal een probleem gehad dat ik geen facturen krijg bijgevolg niet kon betalen en bijgevolg gsm afgesloten dan via EVA is dit opgelost geweest duplicaat gekregen op correct adres netjes betaald ons adres was aangepast zeiden ze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tot mijn grote verbazing wou ik gisteravond iets online wijzigen en zag ik terug het oude adres staan , nu is de gsm van men man weer afgesloten wegens niet betalen factuur maar komaan zeg kan geen factuur betalen als ik deze niet ontvang het is toch niet weer aan ons om achter de feiten aan te hollen en om min een keer of 3 voor een half uur aan telefoon te hangen om adres door te geven die ze dan toch niet doorvoeren. Dus dacht ik ik ga de koe bij de horens vatten en naar een belgacomcenter gaan wat blijkt dat ons adres weer niet correct is (het adres dat gebruikt word dateerd al van meer dan 5 jaar terug in die 5 jaar klant geweest bijn andere operator en nu terug gekeerd naar belgacom op het adres waar we nu al 5 jaar wonen instalateur is HIER geweest en niet op ons oud adres), Die man heel vriendelijk ons adres ingetikt en AANGEPAST zoeizo dacht ik. Nu enkele ogenblikken later functioneerd mijn man zen gsm niet meer .Dus bellen naar belgacom 30 min geduld enkele keren afgelegd dan een zeer ONVRIENDELIJKE meneer aan de telefoon en maar zeggen dat het onze schuld is dat hij die gsm niet kan vrijgeven dat we maandelijks moeten bellen om te weten wat we moeten betalen EXCUSEER het is wel jullie die in fout gaan toen je de duplicaten opstuurde had je correct adres en nu plots niet meer al verschillende keer gebeld om te zeggen dat we geen facturen meer krijgen we "zullen" het aanpassen mevrouw geen probleem ,ja hallo geen probleem hier staan we nu nog steeds geen factuur en nu ook geen gsm meer ,heel plezant en dan nog de schuld in onze schoenen schuiven begrijp wie begrijpen kan . Ik ga toch met die verschillende klachten verder moeten gaan dit kan niet meer ik heb al bewijzende emails van onze adresverandering liggen dat we telkens problemen hebben sinds februari klant maar telefoons die sinsdien gevloeid zijn amaai hoor





1 reactie

Beste Jurgen,

Kan u mij de klantennummers bezorgen waarover dit gaat? Deze heb ik nodig om alles na te kijken. Graag ook nog een vermelding van het correcte adres, zodat indien nodig ik dit kan aanpassen in onze systemen.

U mag mij deze informatie via een privé bericht bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer