Facturatie voor films die we niet kunnen kijken hebben EN die al via klacht behandeld waren

  • 26 December 2011
  • 3 reacties
  • 1385 Bekeken

Goede avond,

In oktober, had iedereen wel het probleem dat de opgenomen films en gehuurde films niet konden gezien worden.

Bij mij was dit ook het geval, een probleem bij Belgacom, kan gebeuren.

Ik heb dan ook een vriendelijk telefoontje gekregen met de vraag of het probleem opgelost was (tja, als men wacht tot het probleem zich niet meer voordoet, is wel wat laat, maar allee)

Ik had verschillende films gehuurd, die we niet kunnen kijken hebben, de mevrouw van Belgacom informeerde dan ook dat deze niet gefactureerd zouden worden.

Maar nu ineens staat op de nieuwe factuur al die films.......

Ik begrijp hier niets van, heb juist de confirmatie mails etc gewist.

ik heb dit ook betwist en dit is in october behandeld geweest. hoe komt het dat wij ineens november-december factuur krijgen met films van oktober die daarvoor niet op de vorige factuur gezet zijn.


Alvast bedankt voor de hulp,

Met vriendelijke groeten,

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Gewoon een telefoontje naar de klantendienst... en dat zal recht gezet worden.
Beste Yahama,

Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, contactnr) even doorsturen?

Ik kijk dit dan even na in onze systemen.

Uiteraard kan u ook onze klantendienst contacteren op het gratis nr 080022800.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Hallo axs, Eva,


Bedankt voor de hulp,

Ik had ondertussen de faktuur in dispute gezet, en kreeg vandaag een sms met de info dat mijn klacht gesloten is.

Ben dan even gaan nakijken en credit nota is aangemaakt.

Om er zeker van te zijn dat ik het correct begreep van de credit nota, even naar 080022800 gebeld, laten nakijken en de films zijn gecrediteerd.

Dus probleem opgelost.

Dus van mij krijgt belgacom nog altijd 10 op 10 voor oplossen en feedback in de forums die veel helpen.

Beste wensen voor het nieuwe jaar!

Reageer