Ben overgeschakeld naar Tuttimus pack waarbij volgens alle info die ik vind de Proximus TV applicatie en standaard TV replay inbegrepen is in het pack.
Mijn eerste factuur bevat echter een aanrekening van 4,95 euro voor Proximus TV applicatie en 3 euro voor TV replay.
Heb geprobreed dit bedrag te betwisten via "mijn factuur online" maar na doorlopen van alle stappen , krijg ik bij het verzenden de melding : "Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen"
Heb dit reeds meerdere malen de laatste 2 weken geprobeerd
Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Dag Eddy P,
Ik heb dossier 41578952 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Ik heb dossier 41578952 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.