Skip to main content
Goede avond,

graag wil ik het volgende probleem aankaarten:

Een paar maand geleden besloot ik om een pack van Belgacom (digitaal kijken + internet + gsmabonnement) aan te schaffen. Maanden gaat alles goed totdat ik de factuur van deze maand ontvang... Groot is mijn verbazing wanneer ik vaststel dat Belgacom mij extra aanrekent voor mobiel internet, dit terwijl ik NOOIT gebruik maak van mobiel internet (noch van mms, gps,applicaties,... hier maak ik allemaal geen gebruik van). Nog groter is mijn verbazing wanneer ik mijn factuur raadpleeg die pas volgende maand zal verstuurd worden. Ook hier wordt extra aangerekend voor mobiel internet.

Ik laat het hier niet bij en stap naar het dichtsbijzijnde Belgacomcenter (Sint Niklaas) voor uitleg. De storemanager staat mij vriendelijk te woord, legt mij uit dat mijn gsm naar updates zocht en hierdoor gebruik maakte van internet. Hij zie ook dat het probleem gekend was en het enige wat ik hoefde te doen => aanstaande maandag contact op nemen met de klantendienst, mijn situatie uitleggen en zij gingen dit crediteren.

Dus, op advies van deze storemanager gebeld naar de klantendienst en hier werd ik niet echt vriendelijk (om niet te zeggen onbeschoft) ontvangen. Klantendienst zei vlakaf dat het mijn probleem was en dat ze, bij niet betaling vd factuur, de deurwaarder gingen sturen PUNT. Heb hen ook meegedeeld dat mijn gsm ingesteld werd door een belgacom store en dat ik hoegenaamd niet geïnformeerd werd dat dergelijke praktijken gehanteerd werden.

U begrijpt ook als geen ander dat ik niet wens te betalen voor een dienst die ik niet gebruik. Meer zelfs omdat een belgacom-medewerker mijn gsm ingesteld heeft en hij heel goed wist wat dit teweeg zou brengen.

Graag een oplossing voor deze situatie, het vertrouwen met Belgacom is momeneel wankel... enerzijds een goede service + oplossing gehad in de belgacom store, jammergenoeg ook de andere kant leren kennen via klantenservice (080022800).

De houding die Belgacom zal aanemen met bovenstaande klacht zal bepalend zijn voor de verdere 'samenwerking'.

met dank

StevenM

Beste StevenM,

Kan u mij uw gegevens (klantennr , contactnr, telefoonnr) even doorsturen?

Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Goede middag Eva,

gegevens zijn verstuurd via PM.

alvast bedankt

mvg

Steven

Reageer