online facturatie betwisten werkt niet.
Bladzijde 1 / 1
Kan u misschien wat meer informatie geven? Hoe hebt u de facturatie proberen betwisten?
Let op: als u alleen GSM nummers hebt in uw abonnement, dan kan u uw factuur niet online betwisten betwisten, dan moet u contact opnemen met de klantendienst:
support.nl.proximus.be/app/contact/c/1248?v1=shorturl&v6=contact
FYI: zie ook de supportpagina overhet betwisten van een factuur:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/klantenzone/factuur-facturatie-facturering-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-factuur-betwisten-en-uw-klacht-opvolgen.html
In elk geval kan u bij de klantendienst 0800 22 800 ook terecht voor alle vragen.
Let op: als u alleen GSM nummers hebt in uw abonnement, dan kan u uw factuur niet online betwisten betwisten, dan moet u contact opnemen met de klantendienst:
support.nl.proximus.be/app/contact/c/1248?v1=shorturl&v6=contact
FYI: zie ook de supportpagina overhet betwisten van een factuur:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/klantenzone/factuur-facturatie-facturering-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-factuur-betwisten-en-uw-klacht-opvolgen.html
In elk geval kan u bij de klantendienst 0800 22 800 ook terecht voor alle vragen.
Marleen,
Een paar weken geleden probeerde ik een factuur te betwisten. De werkwijze via vraag en antwoord gevolgd, maar de melding gekregen dat dit momenteel niet. Vandaag opnieuw deze manier gevolgd (factuur, factuur#, bedrag betwisten) en weer de melding dat dit momenteel niet mogelijk is.
Ik heb al maanden geen decoder meer, maar toch moet ik hiervoor de huur nog altijd betalen. Maanden geleden moest ik een creditnota terugkrijgen blijkbaar, maar sinds deze maand zit er zelfs een factuur in de bus dat ik moet betalen voor iets dat ik niet meer in mijn bezit heb.
Een paar weken geleden probeerde ik een factuur te betwisten. De werkwijze via vraag en antwoord gevolgd, maar de melding gekregen dat dit momenteel niet. Vandaag opnieuw deze manier gevolgd (factuur, factuur#, bedrag betwisten) en weer de melding dat dit momenteel niet mogelijk is.
Ik heb al maanden geen decoder meer, maar toch moet ik hiervoor de huur nog altijd betalen. Maanden geleden moest ik een creditnota terugkrijgen blijkbaar, maar sinds deze maand zit er zelfs een factuur in de bus dat ik moet betalen voor iets dat ik niet meer in mijn bezit heb.
Ik hoop dan voor u dat een Proximus medewerker hier reageert.
Gaat het ook niet via de klantendienst, want dat gaat toch nog altijd het vlugst, heb ik zelf gemerkt.
Ook via Twitter/Facebook wordt vlug gereageerd.
Gaat het ook niet via de klantendienst, want dat gaat toch nog altijd het vlugst, heb ik zelf gemerkt.
Ook via Twitter/Facebook wordt vlug gereageerd.
Dag Joos_01
Als je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens stuurt kijk ik alles voor je na. (Klantnr, telefoonnr, contactnr)
Ook wat beknopte info.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Als je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens stuurt kijk ik alles voor je na. (Klantnr, telefoonnr, contactnr)
Ook wat beknopte info.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Dag Marleen, dag Koen, Ik had volgens de medewerkster van het n° 080022800 problemen met mijn Wifi Devolo's. Slechte beeldkwaliteit op sommige momenten. Ze beloofde mij een technieker te sturen om de zaak op te lossen. Ik had haar gevraagd of dat wel kosteloos zou geschieden. Ze antwoordde inderdaad dat alles betreffende deze klacht en de te vervangen Devolo's gratis zou zijn. De technieker heeft mij dezelfde dag nog een mail gestuurd van de gratis werkuren maar wel de kosten van de nieuwe bridge (€50) verplicht te kopen zelfs niet te huur. Ik hem aanstonds naar de klantendienst gebeld en zij hebben mij beloofd dat ze het zouden blijven opvolgen en zeker dit niet gaan moeten betalen. Helaas krijg ik nu de afrekening voor de nieuwe Bridge (in de plaats van de Devolo's) die ik niet gevraagd had. Ik tracht tevergeefs de facturatie te bereiken maar krijg hen niet aan de lijn (!) noch via de onlinedienst (!). Is dat de manieer waarop Proximus zijn klanten behandelt? Beloven maar uiteindelijk......Ik ben zinnens om de ombudsman aan te schrijven.
Groeten,
Lodewijk
Groeten,
Lodewijk
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.