Beste,
Op 1 september is mijn zoon van Pay&Go naar Mobilus S Full control overgeschakeld.
Op 15 september ontving ik een factuur van 15,99€ voor de periode 4 aug tot 3 sep 2017.
In de bijlage staat vermeld: "Maandelijkse herlaadbeurt 1 sept - 3 sept 2017 - 15,99€".
Tijdens mijn telefonisch contact met jullie klantendienst werd me uitgelegd dat dit de kosten zijn voor de komende maand (periode 1 sept tot 1 okt 2017).
Waarom staat er dan op mijn factuur van 1 tot 3 september vermeld en niet van 1sept tot 1 oktober?
Kunnen jullie mij dit echter schriftelijk bevestigen want je begrijpt dat ik niet echt happig ben om voor 3 dagen abonnement 15,99€ neer te tellen.
Dus graag een bevestiging dat deze factuur dus werkelijk slaat op de periode 1 september tot 1 oktober? En dat de volgende factuur dus de periode 1 oktober tot 1 november dekt. enz.
Met vriendelijke groeten,
David
Bladzijde 1 / 1
Kan iemand mijn nu een antwoord geven op mijn vraag aub.
In de proximus winkel beweren ze net het omgekeerde als de klantendienst.
Ondertussen factuur nr2 binnen ook 15,99€ periode is 04/09/2017 - 03/10/2017.
Betaal ik dus voor die vermelde periode of voor de periode die nog moet komen?
Daarnaast staat er nog een beltegoed van 4,48€ van de pay&go account dat volgens de proximus winkel gecrediteerd zou worden van de 2de factuur. Is dus niet gebeurt.
David
In de proximus winkel beweren ze net het omgekeerde als de klantendienst.
Ondertussen factuur nr2 binnen ook 15,99€ periode is 04/09/2017 - 03/10/2017.
Betaal ik dus voor die vermelde periode of voor de periode die nog moet komen?
Daarnaast staat er nog een beltegoed van 4,48€ van de pay&go account dat volgens de proximus winkel gecrediteerd zou worden van de 2de factuur. Is dus niet gebeurt.
David
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.