Beantwoord

Facturatie laat te wensen over

  • 25 June 2016
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 2
Het lijkt wel of ik altijd moet klagen over PX, maar ik vind mijn ervaring als nieuwe klant met PX-facturatiedienst toch wel kras.
Ik ontvang in mei mijn eerste factuur: 3 euro teveel gerekend: 2e decoder aan 8 ipv 5 euro: ik heb immers een pack maxi van bij de start.
Gebeld naar PX: "er is een fout in mijn factuur" PX:"dat kan niet, ons systeem haalt die er zo uit ... ","inderdaad decoder is niet als in een pack geregistreerd, wordt aangepast..." Toch maar het teveel betaald (tijdig).
Deze week factuur juni ontvangen: terug decoder aan 8 euro aangerekend (met tegoed van vorige keer in mindering gebracht).
Ik ben nu maar naar een PX-center geweest en heb daarvan thuis een bericht ontvangen, meldend dat ik een pack heb genomen...
Als het volgende maand weer mis is, weet ik echt niet meer wat aan te vangen....
icon

Beste antwoord door KoenN 27 June 2016, 10:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag riji,

Ik heb alles voor je nagekeken en er is inderdaad een fout op de factuur.

De decoder stond niet correct gekoppeld aan uw pack en hierdoor is er geen korting op geweest.

Vanaf 01/07/2016 gaat de korting automatisch toegepast worden en ik heb een rechtzetting opgemaakt van 3 EUR incl. BTW

De creditnota ga je in de loop van deze week nog ontvangen.

Alvast de excuses hiervoor.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 2
Bedankt Koen, ben al weer tevreden.


Topic mag gesloten worden.