Facturatie fout van Proximus

  • 17 January 2013
  • 3 reacties
  • 615 Bekeken


door de aankoop van een nieuwe gsm en de instellingen stonden niet goed,had ik ineens een heel zwaar factuur


ik zat op een paar dagen tijd over de 3000 min aan data verkeer,terwijl ik dit niet wist


dus ga ik naar de winkel waar de gsm van kwam en die nemen contact op met proximus,daar zeiden ze 'wij zullen een éénmalige kwijtschelding doen van het bedrag van het dataverkeer en als meneer zijn factuur krijgt dan moet hij dit bedrag eraf doen'


dus zogezegd zo gedaan,bij het krijgen van het factuur ga ik nog ff checken in de winkel of ok is.Dus na het uitrekenen betaal ik dat factuur ! Een maand later krijg ik van Proximus een creditnota en daarbij het nieuwe factuur waar ze het bedrag van de creditnota hebben afgetrokken en sta ik op ( - 192,54 euro )


nu ineens nog een nieuw factuur later krijg ik van hen een sms waarin staat dat ik een factuurachterstand heb van 157,46 euro !!!!!!!!!


na veel telefoontjes te hebben gedaan,moet ik deze factuur nog betalen zeggen ze en dit terwijl zij een fout hebben gedaan,maar ik sta wel in een min bedrag hé,dus heb ik,van hen eigenlijk nog geld te goed. En dat min bedrag staat wel zwart op wit op papier


heeft iemand ook zo'n ervaringen gehad met Proximus of kan ik mijn been stijf houden en zeggen ik betaal 'dat' factuur niet en er eventueel een advocaat op zetten ????


in mijn ogen hé ; als ik een factuurachterstand heb ( volgens hen ),dan word toch mijn gsmlijn afgesloten en krijg ik toch geen nieuw factuur van de maand die erop volgt hé


EN DOOR ZO'N PRAKTIJKEN BESTEMPELEN ZE DE MENSEN AL SNEL AL WANBETALER





mvg





EVdB










3 reacties



mijn SMARTPHONE dient om te bellen niet om te surfen,daar heb ik een pc of laptop voor.



tsja, ik vind het niet slim in zo'n geval een smartphone aan te kopen.... er zijn nog genoeg simpele gsm's op de markt, die heel goedkoop zijn en waarvan de batterij veel langer meegaat dan van zo'n smartphone. nu koop je een device en die ga je eigenlijk niet gebruiken waarvoor hij bedoelt is, zonde van het geld....



omdat er vandaag de dag bijna niks anders deftig op de markt te verkrijgen is



ben ik niet mee eens. er zijn nog genoeg simpele gsm's op de markt waarmee je enkel kan bellen/sms-en en die ondertussen bijna geen geld meer kosten



het internet kan je perfect zelf afzetten,ja als je weet waar je moet gaan zoeken of ken jij diekt uw nieuwe gsm zonder een handleiding die je dan nog eerst op't net moet gaan zoeken



dat is idd uw plicht als consument, de handleiding raadplegen en uw internet afzetten, dit staat standaard uiteraard aan gezien het toestel er voor bedoelt is


mvg


soit, ieder zijn mening....



that's the spirit laugh


ps: als je een reply geeft ,best eens eerst het volledig verhaal lezen aub,staat helemaal bovenaan



een geluk dat er nog iemand een replay geeft 😛 laugh


grtjs, Elsa

Reageer