Ik heb sedert de lancering van de elektronische Belgacom factuur nog nooit een factuur uitgeprint of geconsulteerd.
Mogelijks heb ik wel de dienst destijds geactiveerd. Mijn laatste papieren versie van de factuur dateert van 15/11/2007. Als ik de e-services wens te activeren, vraagt men mij een activatiecode, die ik nergens vind. Hoe krijg ik de e-services geactiveerd, zodat ik mijn facturen kan zien.
Bedankt voor uw antwoord
Bladzijde 1 / 1
u kan de codes ook bekomen via de telefoon: bel vanaf uw vaste lijn van Belgacom naar 0800 22 263 om ze onmiddellijk te ontvangen.
of via de post: bel met gelijk welk nummer naar 0800 22 800 en ontvang uw codes binnen de 3 werkdagen met de post
mvg
of via de post: bel met gelijk welk nummer naar 0800 22 800 en ontvang uw codes binnen de 3 werkdagen met de post
mvg
Beste Vontje,
De info van xenne is volledig correct. Controleer ook even naar welk mailadres uw facturen verstuurd worden. U kunt dit via de e-services aanpassen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De info van xenne is volledig correct. Controleer ook even naar welk mailadres uw facturen verstuurd worden. U kunt dit via de e-services aanpassen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.