Waarom wordt er deze maand 27,83 euro aangerekend voor mijn Bizz Mobile M?
Zijn de tarieven hiervan gestegen? Of zit er een fout in mijn factuur?
Klantnummer 620114099.
Bladzijde 1 / 1
Beste Natascha1608,
de prijzen zijn inderdaad gestegen sinds 1 augustus.
Dit samen met uw mobiele data.
Voorheen beschikte u over 3GB, deze is nu opgetrokken naar 5GB.
Hier kan u dit zelf ook bekijken:
https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/Meer-data-and-aanpassing-van-de-prijzen-van-de-mobiele-abonnementen_nl.pdf
de prijzen zijn inderdaad gestegen sinds 1 augustus.
Dit samen met uw mobiele data.
Voorheen beschikte u over 3GB, deze is nu opgetrokken naar 5GB.
Hier kan u dit zelf ook bekijken:
https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/Meer-data-and-aanpassing-van-de-prijzen-van-de-mobiele-abonnementen_nl.pdf
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.