Beantwoord

Facturatie

  • 17 November 2016
  • 5 reacties
  • 324 Bekeken

In juni 2016 hebben wij vast toestel van Proximus binnenheleverd en een nieuw toestel bij jullie gekocht om de maandelijkse kost van 4,95€ te vermijden.
Elke maand wordt dit bedrag terug aangerekend en na 5 contacten om dit euvel recht te zetten, werd reeds gecrediteerd op aanvraag.
Na vele beloften dat het probleem wordt opgelost, is tot mijn grote verbazing het toestel weer aangerekend!
HOPELOOS ben ik. Ik wil geen tevredenheid enquete meer invullen, want er wordt geen rekening mee gehouden.
Persoonlijk contact in de Proximus shop of telefonisch contact helpen ook niet.
In de toekomst betaal ik het bedrag van de factuur zonder kosten van het toestel.
HOPELIJK helpt dit.
Dank u om dit eindelijk recht te zetten.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 16 December 2016, 16:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag T58myuur,

Ik heb hiervoor dossier 28089371 heropend en de dossierbeheerder gevraagd dit dringend in orde te maken.

Groetjes,

Jos
Geachte,
Vandaag heb ik mijn factuur ontvangen ! Er werd geen kost meer aangerekend. Dank u daarvoor!

Dit is al juist, maar.... er blijft nog altijd een bedrag van 4,95€ open staan dat werd aangerekend op de factuur van november2016. Zoals gezegd heb ik dit bedrag afgetrokken bij de betaling.
Hiervoor is helaas nog geen creditnota voor opgemaakt.
Wannneer komt dit eindelijk in orde.
IK HOOP DAT DIT EINDELIJK NOG IN 2016 wordt rechtgezet.
Ik ben dit gedoe wel meer dan beu!..
DE VOECHT W
Reputatie 7
Badge +3
Dag T58myuur,

Dossier 28089371 is hiervoor nog in behandeling. Echter heb ik net de creditnota van -4,95 opgemaakt. Hiermee staat de factuur van november op 0.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Beste,

Heb hetzelfde voor: proxismusabonnement opgezegd 06/08/2016 en huurtelefoon afgeleverd in proximuscenter.
In september factuur ontvangen voor openstaand huurgeld 4,95 euro. 080022800 gebeld en creditnota zorgde voor tegenboeking. In oktober nieuw factuur ontvangen huurgeld 4,95 euro. 080022800 gebeld en creditnota zorgde voor tegenboeking. In november nieuw factuur ontvangen huurgeld 4,95 euro. 080022800 gebeld men zou tegenboeken maar dit gebeurde niet. Intussen december en nieuw factuur ontvangen door zelfde bedrag zodoende dat er nu al 9,90 euro openstaat. In november is er via proximusteam een klacht ingeleid onder dossier 40149579 maar ik wacht nog op de afhandeling. Ik zie niet graag dat te betalen bedrag staan van 9,90 euro. Kan Antonella misschien hier ook al 'n creditnota voor opmaken ?

mvb
Reputatie 7
Badge +6
Kan Antonella misschien hier ook al 'n creditnota voor opmaken ?
Rooboo,
Ik stel voor dat je een privébericht stuurt naar Het Proximus Team en dan zullen mijn collega's je gepast antwoorden.
Mvg,

Reageer