facebook

  • 21 December 2015
  • 11 reacties
  • 589 Bekeken

ik wil van mijn WIFI-punt een 'hotspot' maken maar enkel als mijn bezoekers dat via Facebook inloggen. hoe doen we dat met een B-box 3-modem.. bij de 'technische ondersteuning' via telefoon hoorden ze het in Keulen donderen... érg, héél erg!

11 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ha zo, je gaat hier mensen verplichten om een Facebook account aan te maken maar je vergeet dat er heel wat mensen zijn die tegen Facebook zijn, onder andere ik ben zo iemand.
Badge +4
ik wil van mijn WIFI-punt een 'hotspot' maken maar enkel als mijn bezoekers dat via Facebook inloggen. hoe doen we dat met een B-box 3-modem.. bij de 'technische ondersteuning' via telefoon hoorden ze het in Keulen donderen... érg, héél erg!
Als iemand anders bij je thuis wil inloggen op de modem dan zullen ze jou netwerksleutel nodig hebben, dan kunnen ze wifi hebben.
Weet wel eens ze verbonden zijn met je wifi dat ze in principe overal kunnen naartoe surfen .....
Alexander die van Facebook zijn geen groter spionnen dan al die andere hé 🙂
Reputatie 5
Facebook Wi-Fi wordt maar ondersteund door bepaalde routers. Ik denk dat het met een b-box niet gaat lukken.
mvg
Veel te veel afgeschermd
Reputatie 1
Facebook Wi-Fi wordt maar ondersteund door bepaalde routers. Ik denk dat het met een b-box niet gaat lukken.
mvg


Dat kan dan zeker nog niet lang zijn,want hoe komt het dan dat mijn zuster een Facebook account heeft met een B3 box,en ik heb ook steeds een b3 box gehad bij proximus en belgacom.
Welke routers ondersteunen Facebook wifi
Badge +1
Ofwel moet je wat kennis hebben inzake netwerken en kan dit met de bbox dan zet je er gewoon een servertje achter of goedkoper een raspberry pi en zet je daar een captive portal op waarbij er met facebook ingelogd moet worden (zullen vast wel bestaan) ofwel koop je een router waarbij dat ingebakken zit.
Ha zo, je gaat hier mensen verplichten om een Facebook account aan te maken maar je vergeet dat er heel wat mensen zijn die tegen Facebook zijn, onder andere ik ben zo iemand.

beste Alexander... ik ga hier geen debat ontketenen over de voor- en tegenstanders van Facebook, maar als ik 75€/maand betaal om internet aan te bieden in mijn zaak (abo via Proximus want ja, ik wil ook gratis TV-kijken aanbieden aan mijn klanten) dan is het mijn goed recht om te verlangen dat ze inloggen via facebook.
En by-the-way: er is altijd nog een 'knopje' om te surfen zonder facebook te gebruiken! Het is dan een goede manier om die 75€ om te zetten in wat reclame die snel, goed en onmiddellijk meetbaar is. that's all.
Reputatie 1
Welke routers ondersteunen Facebook wifiDaar snap ik geen fluit van.Ik heb vroeger ook steeds Facebook gehad en altijd een wifi gehad.Slecjt sporadis gewerkt met ethernetkabel als de verbinding het niet deed.En anders nooit problemen gehad.Die B Box3 is toch al langer dan vandaag aanwezig of anders moet ik mij serieus vergissen;Elsa jij weet misschien nog wat ik vroeger had,want ik heb mijn berichten niet meer van dat oude forum.
Ik denk dat de TS een vreemd concept heeft over de draagwijdte van support van PX ... Hoe hij zijn Internet aanbod voor zijn business configureert ofzelf moet configureren zal PX worst wezen ..... en terrecht !?

https://www.facebook.com/business/facebook-wifi

Reageer