Vraag

Extreem dataverbruik

  • 3 September 2017
  • 8 reacties
  • 265 Bekeken

abonnement Proximus- mobilus S full control) Vrijdag is nieuw krediet van maand september gestart, zaterdag voormiddag melding krediet van 1,5 GB bijna op is. Zaterdag 18 u, mobiele data op. Er wordt voor 15 euro opgeladen. Zaterdag 20.30 u rest er nog 3 euro van het krediet. Dataverbruik heeft niet constant aangestaan, zelfs meer niet dan wel ...

8 reacties

Ter info geef ik je reeds deze tips mee, die op de Prox site staan:
Tips om goedkoper te surfen

ook nog > http://bgctv.skynetblogs.be#dataverbruikinhetooghouden
Bedankt zal het eens doornemen allemaal maar ik vraag me af of er niet technisch iets fout kan zijn want verbruik van 1,5 GB op enkele uren nu terwijl anders 1,5 op één volledige maand?
Reputatie 7
Badge +6
Edeneef,
Staat 'automatisch updaten van applicaties' aangevinkt? Dit kan een verklaring zijn. In de eerste link die Martin postte vind je alle info hoe je de instellingen van je toestel kan wijzigen.
Mvg,
Wim
Nee staat af... 😞 Daar hebben we ook al gezocht naar oorzaak
Reputatie 7
Badge +6
Zowel voor Android als voor iOS kun je op het toestel zelf makkelijk opvolgen wat het mobiele dataverbruik is.
Voor iOS (Apple) verwijs ik je naar deze hulppagina van Apple.
Voor Android verwijs ik naar de onderstaande figuur. Ga naar Instellingen -> Gegevensverbruik.


Reputatie 6
Badge +1
"automatisch updaten van applicaties" zou 1,5GB verbruiken??? Is dit een grap?
Prox kan beter ns bij zichzelf zoeken ipv altijd naar de klant te wijzen.
Ja inderdaad en staat ook niet aan dus kan niet volgens mij toch technisch iets defect - morgen dan maar via hulplijn proberen duidelijkheid te krijgen
hallo ik heb opgemerkt dat proximus onterecht data aanrekend voor pokemon go en als ik hier over bel krij ik een hoop zever en flauwe kull maar geen oplossing

Reageer