Hallo,
Ik heb een Tuttimus abonnement en mijn internet volume is op. Bijgevolg probeer ik extra volume (gratis) aan te vragen maar dit lukt mij niet...
Als ik probeer het volume te selecteren dan komt dit niet in mijn booschappenwagentje terecht om te bevestigen...
Wie kan mij helpen?
Waarom maakt Proximus het moeilijk als het ook makkelijk kan: onbeperkt internet zou niet op het einde van de maand (of vroeger) moeten terugvallen op 'minimale dienstverlening'. Of zakt mijn maandelijks abonnement bijgevolg ook???
Pvds
Bladzijde 1 / 1
"onbeperkt internet zou niet op het einde van de maand (of vroeger) moeten terugvallen op 'minimale dienstverlening'."
Ik ben ermee akkoord, ik heb Internet Maxi en dus normaal gezien onbeperkt internet maar blijkbaar was er een limiet voor mijn download volume en het is gezakt van 88 Mbps download naar 5 Mbps tot het einde van de maand. Voor iemand die op Twitch wil streamen is dit moeilijk.
Ik ben ermee akkoord, ik heb Internet Maxi en dus normaal gezien onbeperkt internet maar blijkbaar was er een limiet voor mijn download volume en het is gezakt van 88 Mbps download naar 5 Mbps tot het einde van de maand. Voor iemand die op Twitch wil streamen is dit moeilijk.
Waarom maakt Proximus het moeilijk als het ook makkelijk kan
Omdat Proximus liever het beleid voert van moeilijk gaat ook.
Hallo,
Heb je dat geprobeerd via MyProximus?
Mijn Producten: Internet Maxi: Bekijk en configureer internet opties: aanklikken: Diensten: Beschikbaar: + Extra Volume 150 GB free: aanklikken: Bestellen: aanklikken en verder Bevestigen. Zo werkt het bij mij wel. Als je denkt dat 150 GB niet genoeg is, kan je de procedure meerdere keren herhalen.
zie ook bijlage:
Heb je dat geprobeerd via MyProximus?
Mijn Producten: Internet Maxi: Bekijk en configureer internet opties: aanklikken: Diensten: Beschikbaar: + Extra Volume 150 GB free: aanklikken: Bestellen: aanklikken en verder Bevestigen. Zo werkt het bij mij wel. Als je denkt dat 150 GB niet genoeg is, kan je de procedure meerdere keren herhalen.
zie ook bijlage:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.