Vraag

Extra Surf Volume??!!

  • 23 August 2017
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Nog iemand dit probleem?

Heb een Mobilus 25 € abo en dit start telkens de 16de van de maand.
Mijn mobiel internet verbruik staat op 5%, en toch wordt er me al 1.50 € 'Extra Surf Volume' aangerekend?!

Ook bij mijn man komt er al 1 € bij terwijl hij ook nog maar aan 11% van zijn verbruik zit!

Na twee maal te bellen naar de klantendienst krijg ik telkens de melding, we weten niet waar dit vandaan komt! U kan wachten tot de factuur wordt afgesloten en screenshots nemen als bewijs en dan daarna de factuur betwisten en u zal de bijkomende kosten niet moeten betalen.

Vind dit absoluut geen oplossing...

Nog iemand dit probleem?

6 reacties

Badge +4
Kan zijn van te bellen naar een betalend nummer dat dit erbij komt.
hoe valt dit dan onder de noemer "Extra surf volume" ?
Badge +4
Oei te vlug gelezen, surfvolume 🤓
Geen vuiltje aan de lucht, dit kan bij iedereen voorvallen, en ik ben er geen uitzondering op ☺️
Is idd iets van surfvolume.

Kreeg enkel het advies om dagelijks een screenshot van ons scherm te nemen.
Maar is toch raar dat mij dit nu aangerekend wordt?
Reputatie 6
Badge +1
.. we weten niet waar dit vandaan komt! U kan wachten tot de factuur wordt afgesloten en daarna de factuur betwisten..
Dit is idd de standaard prox werkwijze: de klant wordt volledig genegeerd.
In een gewone handelszaak is zoiets ondenkbaar! Je gaat er nooit meer binnen.
Is dit onkunde, onverschilligheid of arrogantie?

Reageer