Nog iemand dit probleem?
Heb een Mobilus 25 € abo en dit start telkens de 16de van de maand.
Mijn mobiel internet verbruik staat op 5%, en toch wordt er me al 1.50 € 'Extra Surf Volume' aangerekend?!
Ook bij mijn man komt er al 1 € bij terwijl hij ook nog maar aan 11% van zijn verbruik zit!
Na twee maal te bellen naar de klantendienst krijg ik telkens de melding, we weten niet waar dit vandaan komt! U kan wachten tot de factuur wordt afgesloten en screenshots nemen als bewijs en dan daarna de factuur betwisten en u zal de bijkomende kosten niet moeten betalen.
Vind dit absoluut geen oplossing...
Nog iemand dit probleem?
Bladzijde 1 / 1
Kan zijn van te bellen naar een betalend nummer dat dit erbij komt.
hoe valt dit dan onder de noemer "Extra surf volume" ?
Oei te vlug gelezen, surfvolume
Geen vuiltje aan de lucht, dit kan bij iedereen voorvallen, en ik ben er geen uitzondering op
Is idd iets van surfvolume.
Kreeg enkel het advies om dagelijks een screenshot van ons scherm te nemen.
Maar is toch raar dat mij dit nu aangerekend wordt?
Kreeg enkel het advies om dagelijks een screenshot van ons scherm te nemen.
Maar is toch raar dat mij dit nu aangerekend wordt?
Dit is idd de standaard prox werkwijze: de klant wordt volledig genegeerd.
In een gewone handelszaak is zoiets ondenkbaar! Je gaat er nooit meer binnen.
Is dit onkunde, onverschilligheid of arrogantie?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.