Ik zit momenteel in Spanje en mijn data gaat snel achteruit. Ik probeer zowel via app als via de website 500 mb bij te kopen maar niks werkt. "oeps er gaat iets mis" komt er op de gsm, en via de website ook foutmelding.
Hoe kan ik aan extra mobiele data geraken? Of wat is de oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Hey Anik,
Heb het zelf even toegevoegd aan jouw nummer. Je mag hier ons altijd voor opbellen of contacteren want wij kunnen dit ook voor jou doen. Om dit te laten controleren, kan je best even bellen naar de MyProximus dienst via 0800 22 800 in België.
Groetjes,
Lorentz.
Heb het zelf even toegevoegd aan jouw nummer. Je mag hier ons altijd voor opbellen of contacteren want wij kunnen dit ook voor jou doen. Om dit te laten controleren, kan je best even bellen naar de MyProximus dienst via 0800 22 800 in België.
Groetjes,
Lorentz.
Ok Lorentz, Bedankt.
Ik zal hierover wel eens contact opnemen dan op het opgegeven nummer.
Ik zal hierover wel eens contact opnemen dan op het opgegeven nummer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.