Skip to main content
Beste,





Ik wil de optie mobiele data (500mb) extra bestellen maar dit is steeds niet mogelijk. Wegens een technisch probleem dat zich al enkele dagen herhaald.



Kan daar een oplossing voor gezocht worden?
Hoi Jenten. Kan je even je klantgegevens doorsturen via privébericht aub ? dat kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Ik kijk het graag voor je na. Groetjes, Cindy
Deze optie interesseert me ook omdat ik data nodig heb op reis in europa.

Werkt deze optie ook voor een pay and go kaartje aub?

Blijft deze optie vastgelinkt aan het nummer (kaartje) of is het een éénmalige aanbieding?



Groetjes

Thierry
pay and go kaart kun je altijd online opladen > https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/-herlaad.html
Dat klopt, en doe ik ook.

Maar deze optie geeft het dubbele volume voor dezelfde prijs. Opladen met #152*1# geeft 250Mb voor 5 Euro.

Maar deze optie geeft 500Mb voor 5 Euro.

Daarmee mijn vraag of deze optie ook geldig is voor een pay and go kaartje aub
En voor zover ik gelezen heb op de proximus site was deze optie geldig voor iedereen.
Ik ben niet van Proximus zelf dus zal je het antwoord van iemand van Proximus morgen moeten afwachten.

Ik denk niet dat dit geldt voor P&G, maar hopelijk denk ik verkeerd 😉
Ik vrees ervoor zie hieronder:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bundle_used_up/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-internetvolume-overschreden.html
Dan maar hopen dat niet alles op de site van Proximus staat (te vinden is) en de medewerkers nog iets uit hun toverhoed kunnen laten tevoorschijn komen 😉



Maar dit zou toch ook moeten kunnen dat die 500MB bij te bestellen zijn voo de free any time sim kaart (nummer)
zie je Jenten , om te verkopen reageren die onmiddellijk ! maar om een probleem zijn er nog 15 wachtenden voor u ! 🤣

Reageer