Ik wil extra mobiel internet bestellen voor 1 maal.
Het lukt niet via de app of niet via myproximus.
Iemand een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
IPiette,
ik heb dit probleem 13 dagen geleden als storing- en via het Forum gemeld doch blijkbaar is er nog geen oplossing.
Toen kon ik mijn extra 0,5GB enkel !!telefonisch bijbestellen via hun helpdesk op het nummer 6000 of via 0800/22800. De helpdeskmedewerkers waren toen reeds in kennis van de storing in hun Myproximus tool.
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/500mb-bijbestellen-via-myproximus-werkt-niet-bug-39620
ik heb dit probleem 13 dagen geleden als storing- en via het Forum gemeld doch blijkbaar is er nog geen oplossing.
Toen kon ik mijn extra 0,5GB enkel !!telefonisch bijbestellen via hun helpdesk op het nummer 6000 of via 0800/22800. De helpdeskmedewerkers waren toen reeds in kennis van de storing in hun Myproximus tool.
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/500mb-bijbestellen-via-myproximus-werkt-niet-bug-39620
De vraag is op den duur wat werkt er wel nog met Myproximus als je al deze klachten overal leest i.v.m. problemen in het gebruik van verschillende functies van Myproximus
Edit: Lap, daar heb je het al, mijn woorden zijn nog niet koud en ... ->
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/myproximus-probleem-na-het-inloggen-39779/index1.html#post580672
Edit: Lap, daar heb je het al, mijn woorden zijn nog niet koud en ... ->
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/myproximus-probleem-na-het-inloggen-39779/index1.html#post580672
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.