Beantwoord

Extra kosten mobiele data

  • 18 April 2017
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

Hallo,

Ik las dat wel meer mensen hier last van hebben; ik zat deze maand op 104% procent van mijn mobiele date en kreeg een bericht dat ik €10 extra kosten had. (€ 10 voor 1230MB lijkt me heel overdreven maar oke) Ik kocht een bundel van 500MB bij. Die vloog er door, ik kocht een 2de bundel bij. Die staat nu op 68%. Daarna kreeg ik een bericht dat ik €50 boven mijn factuurkosten zat?? Ik zit nu aan een bedrag van €109? Ik weet dat de app vertraging heeft, maar het is zo sinds zaterdag.

Dit is nu al de tweede keer dat er gigantische bedragen bij mijn factuur gerekend worden. De eerste keer was in januari, dat heb ik toen meteen gemeld.

Jullie hebben mij het extra bedrag toen terug betaald, waar ik heel dankbaar voor ben maar ik kreeg wel de boodschap mee 'dat ik moest opletten met mijn datagebruik' en dat jullie het voor 1 keer zouden terug vergoeden.

Kunnen jullie dit bekijken?

Bedankt!

Groeten.
icon

Beste antwoord door WouterM 19 April 2017, 10:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Cirs!

Dit is zeker geen aangename situatie, graag helpen wij u verder!

Zodra u de factuur heeft ontvangen mag u ons aanspreken met een privébericht via volgende link;

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Onze excuses voor dit ongemak...

Groetjes,

Wouter

Reageer