Vraag

Extra kosten factuur - foute informatie klantendienst

  • 21 September 2017
  • 0 reacties
  • 134 Bekeken

Op 09/09/17 om 19u15 nam ik contact op met de klantendienst om mijn abonnement te wijzigen.
Ik vroeg letterlijk of ik mijn tarief kosteloos kon wijzigen en de medewerker aan de lijn bevestigde dat dit kon gezien ik zogezegd reeds voorbij de verplichte periode van 2 jaar was. Zo gezegd zo gedaan, de wijziging was een 3-4 tal uren nadien in voege.
Echter vandaag, 21/09/17 om 03u04, krijg ik een sms met de melding dat er 70€ open staat terwijl mijn maandelijks bedrag voor de nieuwe formule 27€ zou moeten bedragen (vorige formule 20€).
Na telefonisch contact met de klantendienst wist de medewerker mij te zeggen dat er 50€ bijgelapt is omdat ik zogezegd niet het volledige contract heb uitgedaan.

Dit wil zeggen dat ik bij de tariefwijziging een leugen voorgeschoteld heb gekregen, al dan niet bewust of dat de medewerker zich gewoon vergist heeft?

Kan hieraan tegemoet gekomen worden?
Kan hier een oplossing voor gevonden worden?
Wordt er verwacht, desondanks de foute info, dat ik opdraai voor de extra kosten?

Alvast hartelijk dank!

Mvg!

0 reacties

Geen reactie

Reageer