Geachte,
Vorige maand was er een probleem met mijn factuur. Heb toen lang moeten wachten op antwoord waardoor ik mijn factuur later heb betaald. Nu zie ik dat er aanmaningskosten zijn aangerekend. Het is wel door jullie trage antwoord dat ik later betaald heb. Dus vind ik het absoluut niet correct dat deze aangerekend worden.
Met vriendelijke groeten
Tatjana
Bladzijde 1 / 1
Dag Tatjana
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Alvast excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Alvast excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Antwoord nog steeds niet gehad. Duurt het zo lang om dit na te kijken?
Dag Tatjana!
Mijn excuses voor het late antwoord. Ik heb de €15 gecrediteerd, deze wordt van de volgende factuur afgetrokken. We vragen in dit soort gevallen om de factuur wel te betalen voor de vervaldatum of een uitstel van betaling aan te vragen. Uiteraard helpen wij jou wel graag verder bij al jouw vragen! Nogmaals mijn excuses voor de vertraging, maar ik wens jou toch nog een zeer fijne dag verder!
Lorentz.
Mijn excuses voor het late antwoord. Ik heb de €15 gecrediteerd, deze wordt van de volgende factuur afgetrokken. We vragen in dit soort gevallen om de factuur wel te betalen voor de vervaldatum of een uitstel van betaling aan te vragen. Uiteraard helpen wij jou wel graag verder bij al jouw vragen! Nogmaals mijn excuses voor de vertraging, maar ik wens jou toch nog een zeer fijne dag verder!
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.