Beantwoord

Extra betalen aan mobiele data

  • 1 February 2017
  • 15 reacties
  • 883 Bekeken

Beste,

Volgens MyProximus zit ik nog maar aan de helft van mijn mobiele data ongeveer 55% maar dan moet ik wel nog eens 45 euro opleggen aan extra verbruik volgens MyProximus. Dit kan toch niet???
icon

Beste antwoord door WouterM 10 February 2017, 10:33

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Dylan!

Zodra u de factuur heeft ontvangen mag u ons contacteren en dan kijken wij het nodige na.

Mvg,

Wouter
ik heb zelfde probleem nog 277mb over maar deze middag 13.99€ extra te betalen direct internet iuitgezet maar heb nu al 14.89€ extra te betalen als je belt zeggen ze laat het zo en wacht tot je de faktuur kijgt geen oplossing dus
en een internet blokkering op het einde van je bundel kunnen ze niet!!!!!!!!!! je zou beter je internet niet meer gebruiken zeggen ze aan de telefoon je zal er wel over zijn
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Christophe!

Wij kunnen helaas geen lopend verbruik nakijken van onze klanten wegens privacyredenen.

Zodra u de factuur heeft ontvangen mag u ons wel steeds contacteren en dan doen wij het nodige.

Mvg,

Wouter
ondertussen krijg ik het advies leg je internet af zodat je geen te hoge factuur hebt je zal al over je limiet zijn!!!!! reeds 6 dagen wachten en zonder internet goede support voor een bizz klant!!!!
Ik heb precies hetzelfde.
Zou uitgezocht worden, maar dan hoor je niks meer.
Heb een gespecificeerde rekening gevraagd, telefoon wordt opgehangen. Geen rekening.
Aangezien ze niet per email bereikbaar zijn kun je weinig.
Duurt allemaal veel te lang.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Christophe!

Wij raden inderdaad onze klanten aan om zoveel mogelijk wifi te gebruiken als hun bundel op is, nadat de factuur is afgesloten kunnen wij nakijken wat wij eventueel kunnen doen.

Ik moet u vriendelijk vragen nog even geduld uit te oefenen.

Mvg,

Wouter
Vraagje, als de mensen moeten wachten tot ze hun faktuur gekregen hebben zijn wel de bewijzen weg van het verbruik van mobiel internet dus geen poot meer om op te staan. Hier hetzelfde. 5% verbruikt en al 54 euro(!!!) extra aangerekend voor "surf in Belgie". Bel je naar de klantendienst, zeggen ze niets af te weten van deze optie. Ze zou zelfs niet bestaan volgens hen??? Ik zou de mensen hier met hetzelfde probleem willen aanraden om een printscreen te nemen ;)

Reputatie 7
Badge +1
Gisteren keek ik in myproximus en bleek ik over mijn verbruik te zijn gegaan. Normaal kan dit niet. Let daar heel goed op. Heb recht op 500 MB Mobile free anytime. Nu blijkt dat ik al €8,95 buiten bundel ben. Heb surf in Belgie 420,69 Mb en Surf in Belgie gratis 168,85 Mb, zie bijlage. Volgens mij klopt er iets niet. Op 11-02 zou ik 425718 KB gebruikt hebben met geen beginuur, wat de kosten met zich meebrengt. Lijkt wel hetzelfde probleem van vorige maand met het downloaden van internet en tv. Toen zat mijn verbruik ineens boven de 600 GB. Dit is toen rechtgezet.
De Totale duur: 744u53:32 Aantal gesprekken: 137. Gisteren 19-02 zat ik thuis op de Wifi en dan nog zou ik bijna 112 Mb mobiele data verbruikt hebben terwijl verbonden met WIFI, zie bijlage. Als ik alles optel voor de maand februari bij gedetailleerd verbruik kom ik aan 1146958 KB. Nu snap ik het niet meer. Hulp in deze van een PX medewerker zou mooi zijn. Klant No: 1380355590
Het monitoren van het dataverbruik blijkt een algemeen probleem. Dat heeft men mij telefonisch bevestigd.
Maar men doet er NIETS aan. Wachten op de factuur zeggen ze dan. Om daarna nog niets te doen... behalve antwoorden geven naast de kwestie. Mijn geduld is op!
dit weekend is er een release van MyProximus bezig.
Onder andere met aanpassingen aan "mijn verbuik"

C
Reputatie 7
Badge +1
dit weekend is er een release van MyProximus bezig.
Onder andere met aanpassingen aan "mijn verbuik"

C

@Martin, Is dit van afgelopen weekend. Mijn gegevens zijn vanmorgen van myproximus afgehaald.
Reputatie 7
Badge +1
Gisteren keek ik in myproximus en bleek ik over mijn verbruik te zijn gegaan. Normaal kan dit niet. Let daar heel goed op. Heb recht op 500 MB Mobile free anytime. Nu blijkt dat ik al €8,95 buiten bundel ben. Heb surf in Belgie 420,69 Mb en Surf in Belgie gratis 168,85 Mb, zie bijlage. Volgens mij klopt er iets niet. Op 11-02 zou ik 425718 KB gebruikt hebben met geen beginuur, wat de kosten met zich meebrengt. Lijkt wel hetzelfde probleem van vorige maand met het downloaden van internet en tv. Toen zat mijn verbruik ineens boven de 600 GB. Dit is toen rechtgezet.
De Totale duur: 744u53:32 Aantal gesprekken: 137. Gisteren 19-02 zat ik thuis op de Wifi en dan nog zou ik bijna 112 Mb mobiele data verbruikt hebben terwijl verbonden met WIFI, zie bijlage. Als ik alles optel voor de maand februari bij gedetailleerd verbruik kom ik aan 1146958 KB. Nu snap ik het niet meer. Hulp in deze van een PX medewerker zou mooi zijn. Klant No: 1380355590

Geachte PX medewerkers. Jullie zijn volle bak bezig op dit forum is er dan iemand die hier op kan reageren. Alvast bedankt.
dit weekend is er een release van MyProximus bezig.
Onder andere met aanpassingen aan "mijn verbuik"

C

@Martin, Is dit van afgelopen weekend. Mijn gegevens zijn vanmorgen van myproximus afgehaald.

Van 19 februari, > Klik hier
Reputatie 7
Badge +1
dit weekend is er een release van MyProximus bezig.
Onder andere met aanpassingen aan "mijn verbuik"

C

@Martin, Is dit van afgelopen weekend. Mijn gegevens zijn vanmorgen van myproximus afgehaald.

Van 19 februari, > Klik hier

@Martin, bedankt. Heb het daar ook op gezet.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo chellan!

Zodra u de factuur heeft ontvangen mag u dit melden via dit verkeer, u kan dan een privébericht sturen en wij zullen het nodige rechtzetten moest u toch aangerekend worden.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

Reageer