Beste,
Een 14 tal dagen geleden had ik naar de winkel van proximus geweest in Oudenaarde om een extra Bbox te bestellen voor ons Tv boven, er ging ons gebeld worden voor een afspraak te maken om deze te leveren aan huis.
Ik was nog maar juist de winkel buiten en werd al gebeld , ik nam op na 2x rinkelen en de verbinding werd verbroken.Een uur later werd ik teruggebeld en terug hetzelfde, ik nam op na 2 rinkelen ik zei met André en er werd opgelegd,
Nu 14 dagen verder en ik heb nog steeds geen bbox ontvangen voor mijn tv boven???
Ik contacteerde de klantendienst en die vertelden me dat ze mij gingen terugbellen, helaas tot op heden niks gehoord.
graag dringend reactie
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Het zal een PLC of wifibridge zijn die je bedoelt want een tweede bbox kan je niet aansluiten
Inderdaad,
Het is een 2de modem dat ik nodig heb.
Het is een 2de modem dat ik nodig heb.
verstuur anders eens een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.