Ik heb een externe wifi box voor in de slaapkamer, geen enkel mobiel wil verbinden met dit netwerk. Heb reeds telefonisch contact gehad met proximus en hem gekoppeld aan de hoofdmodem, niks helpt... graag nog enkele tips? Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Ik veronderstel dat je een wifi access point bedoelt die over utp netwerkkabel gekoppeld is met wifi-box.
Heeft die een WPS mogellijkheid dan zou hiermee kunnen proberen, want de bbox3 heeft ook een wps functie (knop vooraan)
je probeert best eerst met je wifi box dicht bij de bbox3 zodat je zeker bent van goede ontvangst.
Heeft die een WPS mogellijkheid dan zou hiermee kunnen proberen, want de bbox3 heeft ook een wps functie (knop vooraan)
je probeert best eerst met je wifi box dicht bij de bbox3 zodat je zeker bent van goede ontvangst.
Hi Emilie
Ik zie enkel momenteel een Bbox3/T staan met Wifi down
netwerkname is WLAN SSID WiFi-2.4-AF77
Welk externe Wifi box bedoel je?? is dat een wifi repeater? merk+type graag..
Indien dit enkel om een Wifi versterker gaat, dient de Wifi wel actief te zijn op de bbox3
heb deze nu is terug geactiveerd op de bbox3..probeer eens verbinding te maken met bovenstaande SSID nu
Mvg sabine
Ik zie enkel momenteel een Bbox3/T staan met Wifi down
netwerkname is WLAN SSID WiFi-2.4-AF77
Welk externe Wifi box bedoel je?? is dat een wifi repeater? merk+type graag..
Indien dit enkel om een Wifi versterker gaat, dient de Wifi wel actief te zijn op de bbox3
heb deze nu is terug geactiveerd op de bbox3..probeer eens verbinding te maken met bovenstaande SSID nu
Mvg sabine
of via WPS als de wifi box dit ondersteunt, dan wordt alles automatisch ingesteld.
Het werkt nog steeds niet,
Heb hem al via de box ge-connect. Het lichtje van de wifi brand maar geen verbinding. Toen hij nog werkte was het de 2.4 ext
Heb hem al via de box ge-connect. Het lichtje van de wifi brand maar geen verbinding. Toen hij nog werkte was het de 2.4 ext
Pfff wie kan me helpen
je kan de wifi extender even resetten en dan opnieuw proberen configureren
de reset doe je door de resetknop even in te drukken met een pen/potlood voor een 10 seconden
de configuratie :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfe_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-wi-fi-extender-resetten.html
de reset doe je door de resetknop even in te drukken met een pen/potlood voor een 10 seconden
de configuratie :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfe_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-wi-fi-extender-resetten.html
Ook dit heeft niet geholpen.
We kunnen een gratis happy house bezoek plannen om uw wifi op orde te brengen. Wanneer zou dit passen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.