Vraag

Even kennis maken. Problemen met smartphones

  • 31 July 2016
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Best mensen, ik noem dus Direct wat niet wil zeggen dat ik een vlugge ben, eerder traag denk ik. Als invalide is het niet altijd gemakkelijk leven maar ik maak ervan wat ik kan.Met de PC werken is nu na mijn incident niet zo evident meer. Dus weet maar ik type traag zoals met alles.
Dat ik in dit forum kom loeren is omdat ik in de problemen zit door een plots hoog verbruik van het internet. Even vertellen wij (mijn vrouw en ik) zijn overgeschakeld van telenet naar proximus wegens goedkoper en wat maken wij nu mee: Na installatie, internet en TV en vaste telefoon doen het. nu wil ik met de smartfones beginnen en wat blijkt de ons bestelde abonnementen niet er niet bij waren besteld alhoewel wij de simkaarten al hadden. Drie dagen ben ik aan het trachten de smartfones te activeren want ik wist nog van niets en uiteindelijk heb ik van miserie de help dienst gebeld. Wat de meneer aan de andere kant van de lijn zegde deed mijn haar recht de hoogte in gaan.

1 reactie

Best dat je uw probleem ook doorgeeft in een privé bericht aan Het Proximus Team
je kan er ook eventueel de link naar je post hier doorgeven en die is:
https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-forum-2/even-kennis-maken-35179
zodat ze alles eens kunnen onderzoeken wat er verkeerd gelopen is.
NB: Vandaag is er weinig kans dat je van hen reactie krijgt maar eerder maandag

Reageer