hoe kan ik eva van belgacom bereiken?
Mijn vraag is ; Ik ben lid van de premium club en heb zelfs reeds punten ingewisseld. Maar ik ben niet in het bezit van de kaart en ik veronderstel dat ik deze moet tonen bij bvb een boeking bij Jetair of een andere deelnemer. Hoe bekom ik deze premium kaart thuis?
Bladzijde 1 / 1
Bericht verzenden aan Eva van Belgacom:
klik op mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .
klik op mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .
Hartelijk bedankt Ricy. Ik heb mijn bericht verzonden en wacht nu de reactie af.
Groetjes
Groetjes
Normaal krijg je daar toch snel een reactie op nagelang het aantal vragen van klanten natuurlijk.Maar ik ben daar altijd goed geholpen geweest en binnen 1à3 dagen kreeg ik een bericht terug van Eva.Dus dit wil toch zeggen dat dit een dienst is die goed werkt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.