Eva-factuur

  • 26 September 2011
  • 3 reacties
  • 2060 Bekeken

Beste eva

Gelieve u inbox te bekijken en mij zo vlug mogelijk terug te sturen. Ik ben net terug van reis en zie dat mij factuur (volgens mij)toch niet inorde is!


Algemene vraag aan anderen: Ik moet mijn factuur tegen 3 oktober betalen, als ik deze weiger te betalen omdat deze fout is krijg ik waarschijnlijk nog eens een boete ook, waar ik opnieuw miserie zal meehebben. Raden jullie aan de factuur toch te betalen en dan achteraf te zorgen dat ik dit geld terugkrijg?

3 reacties

moeilijk te zeggen.

ik zou iig morgen telefonisch contact opnemen met dienst facturatie, misschien wordt er instant een credit nota aangemaakt. kan ook zijn dat er dossier aangemaakt wordt en dat factuur tijdelijk geblokkeerd wordt. kan echter ook zijn dat je volle bedrag moet betalen en dat credit nota maar bij volgende factuur in rekening zal worden gebracht.... zo maar weigeren mag je iig niet doen

mvg
Er werd een dossier aangemaakt voor 1 van de punten ( niet het punt waarvoor ik naar eva heb gemaild) maar hierbij werd mij niets gezegd over een factuur blokkeren, misschien dat ik dit morgen idd eens vraag
Beste amadeus 13691,

De rechtzetting is nu wel gebeurd.

Er is een creditnota opgemaakt.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer