Als je een opgenomen programma start om te bekijken en je begint te zoeken naar het begin van het programma met ">>" en daarna ">" , komt er gedurende een aantal seconden onderaan in beeld een infobalk met links zo'n grote playknop. Als je in dit interval op de teletekstknop drukt (om het programma met teletekstondertiteling te bekijken) , blijft deze infobalk (voor eeuwig) in het beeld staan.
Je moet dan de teletekst terug afzetten, op de pauze-knop duwen, terug op play en wachten tot de infobalk weg is en terug teletekst oproepen. Op dat moment( ben je het begin van de uitzending kwijt en moet je een stuk terugspoelen en ja, je raad het al ... om terug te spoelen moet je de eerst de teletekst afzetten .... best wel irritant.
Ik weet het wel , je kan natuurlijk in eerste instantie ook wachten tot de infobalk uit het beeld verdwijnt en pas dan de teletekstknop drukken. Maar dan is de user-interface niet idioot-proof (m.a.w. niet voor mij ...).
Bladzijde 1 / 1
Wat u daar zegt daar is iets van waar.Ik had niet zoveel problemen tijdens dat voor of achter uit spoelen ik had het zo nu en dan.
Hugo201 welke versie decoder heb V3 of V4 je mss is het daar ook afhankelijk van ?
@Ricy : een V3
Zou dat dan de reden dan zijn ? zijn er nog andere mensen die het ook voor hebben met de V4?
Mss komen we het op deze manier te wete.
Mss komen we het op deze manier te wete.
bedankt voor de melding, ik kan dit fenomeen bevestigen op een v3 decoder, maar lijkt me niet meteen een problematische bug... dit probleem kan je idd makkelijk vermijden door wat langer te wachten om TT in te schakelen. ook als je even terug spoelt en daarna op play drukt zal de infobalk daarna gewoon verdwijnen
mvg
mvg
Bij de v4 heb ik soms ook problemen gehad tijdens het voortspoelen en terugspoelen. Welliswaar niet zo uitgesproken maar het was toch onaangenaam.Ook was het niet iedere keer dat het gebeurde. Soms spoelde ik door tot een film begon en had ik het fenomeen niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.