Skip to main content
Ik kon tot deze namiddag (±17 uur) zonder problemen naar Eurosport2 kijken op zender #71. Enkele minuten later zap ik echter terug, en tot mijn grote verbazing staat i.p.v. de Champions League Cricket een info-kanaal van Belgacom op deze zender. Hoe is dit nu mogelijk? Blijkbaar verhuist Eurosport2 naar #74. Is dit aangekondigd geweest? Of zit dit nu in een ander pakket? Voor zover ik weet heb ik de pakketten Entertainment en Music & Culture. Dit is niet veranderd geweest in de laatste paar maanden.



Alvast bedankt voor enige hulp,



Janne



fa417379

Eurosport 2 blijkt inderdaad verplaatst naar zendernr. 74. Op 71 krijg je het info-kanaal waar de zenderveranderingen vermeld worden. Je kunt die gewoon terug verplaatsen naar nr. 71 en 74 uitvinken in je persoonlijke TV-gids..Eurosport 2 zit samen met EurosportHD in Sport&Pleasure.



.


Beste Janne,



Even wil ik vermelden dat Sinjoor het correcte antwoord heeft gegeven.

Het kanaal Eurosport2 bevindt zich op zender 74 in het boeket Sport&Pleasure.



Mvg,



Eva van Belgacom


Dank je voor de antwoorden alletwee, en ik besef wat jullie zeggen. Maar hoe kan het dan dat ik tot net voor de kanaalsverandering wel naar Eurosport2 kon kijken?


Dan heb je ofwel het boeket Sport&Pleasure, ofwel ben je nieuwe TV-klant, en dan krijg je alle boeketten één maad gratis ter kennismakng.


Reageer