Skip to main content
Beste,



Een maand geleden kaarte ik op dit forum reeds aan dat de eservices login niet werkte, toen al leek dit een wijdverspreid probleem aan de kant van BGC (fout in het opgeslagen profiel).



EVA vertelde mij het later nog eens te proberen.



Het is intussen veel later en nog steeds geen oplossing.



Graag een dringende oplossing of nazicht van mijn account of het nummer van een helpdesk waar men iets kan doen aan dit probleem (algemene dienst weet niet wat aan te vangen hiermee).



Even wachten is geen oplossing (helpt trouwens geen zier).



Hieronder de details van de fout



Belgacom Proximus Belgacom TV Skynet Sitemap NL FR EN DE



SAML 2.0 Authentication Failed

2011-06-28T10:55:28Z





Error details

FBTSML225E Token exchange failed.



Action

Please contact the support with the error information !



Deze fout komt meermaals voor op het forum en lijkt bij belgacom te liggen. Daarom graag een snelle oplossing (telefonische desk heeft geen oplossing hiervoor).



login: fa662580

Er loopt al een hele tijd vanalles fout met die E-services. Soms moet je extra inloggen, soms komt het aanlogscherm in het engels, soms kom je bij verderklikken in het frans terecht en moet je telkens rechts bovenaan op NL klikken.


Ik heb mij eens éénmalig ingelogd bij e-services en toen dit gelukt was heb ik dit meteen bij mijn favorieten geplaatst.Sindsdien heb ik geen problemen en lukt alles van de eerste keer.


Heb enige tijd geleden hetzelfde probleem (foutmelding) gehad. Na een tijdje was het opgelost maar op dat moment waren er blijkbaar zeer veel mensen die er last van hadden. Sindsdien nooit meer voorgehad.


t zal in test zijn...



of het zal binnenkort opgelost zijn.


Beste BosPhil,



Dit is doorgestuurd naar onze e-services dienst.

Ik verwacht spoedig antwoord en zal u op de hoogte brengen.



Mvg,



Eva van Belgacom


En nog steeds niets...Roepen


Beste BosPhil,



Volgens de e-services dienst, bent u er ondertussen in geslaagd in te loggen op de e-services.

Hou er rekening mee dat dit moet gebeuren met uw email-adres als login, en niet uw fa662580.



Mvg,





Eva van Belgacom


Werkelijk??



Net geprobeerd en zie geen verschil (zie bijlage)




Toch graag een speodige oplossing gewenst!


Reageer