Error 42

  • 22 January 2011
  • 6 reacties
  • 2544 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Grand Master
  • 1480 reacties
Bij het proberen ON DEMAND te kijken van de voetbalmatch Westerlo - STVV krijgen we steeds 'error 42'.

Iemand die weet wat hier de reden van kan zijn? Decoder rebooten helpt niet...

6 reacties

zelde bij mij : charleroi - kvm ... reboot helpr niks, ook de franse versie lukt ni :-(((
Reputatie 2
Badge +1
Dan maar 'de kampioenen' kijken... is ook voetbal ... Roepen
Bij mij ook de match van kv die niet gaat; juist de klantendienst na een half uur aan de lijn gehad, er is een algemeen probleem met de voetbal en zal wss niet meer opgelost geraken. ze gaan de match terug betalen. blijkbaar wel een lokaal probleem, mijn vader kan de match wel zien.
Reputatie 2
Badge +1
Had ook juist de klantendienst aan de lijn gehad. Idd een algemeen probleem.

Ze hebben mij nu 'all foot' gratis geactiveerd tot morgen, zodat we wel zouden kunnen kijken. Buurman kan ook kijken, maar zit waarschijnlijk ook met een 'all foot' abonnement, waardoor het wel zou werken.

Decoder is nu aan het rebooten...
helpdesk gebeld => algemeen probleem hebben een tijdelijke reset gedaan en 't werkt terug
Genk - Kortrijk lukt ook niet - decoder rebooten helpt idd ook niet : krijg steeds error-42.message.

Terug digitaal TV kiezen ging zelfs niet. Heb decoder terug moeten afzetten en rebooten om terug gewoon TV te hebben.

Verschillende keren security code ingegeven om de match te zien (ook franstalige uitzending geprobeerd - lukt ook niet) .

Zal zeker mijn volgnde faktuur kontroleren !

Reageer