Skip to main content
Beste, sinds vanochtend verschijnt er steeds Error 40 op de display van de decoder. Ik heb alle mogelijke resetmiddeltjes al geprobeerd, maar krijg het ding niet terug aan de praat. Het is een V4 decoder. Misschien is hij gewoon aan vervanging toe? Of kan ik hem nog op een andere manier laten heropstarten?
Morgen mss best eens bellen naar technische helpdesk 080022800 zodat er kan nagetrokken worden of het omruilen van de decoder nodig is .

of je kan een Privébericht sturen naar Proximus team door

te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

NB: het enigste wat je zelf kan doen is het heropstarten in een welbepaalde volgorde uit te voeren:

• decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
  • bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.
       nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
  • Indien je draadloze toestellen staan hebt tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
  • Decoder terug onder spanning zetten.

• Indien het hierna nog niet moest in orde gekomen zijn, kan je nog proberen door de decoder te resetten.

Inderdaad, denk dat ik morgen maar beter een keertje bel. Al die stappen heb ik al doorlopen. Dus er zal wel iets anders mis zijn. Toch bedankt!

Reageer