Belgacom tv is een echte nachtmerrie. Sinds mei 2011 in het bezit van belgacom tv. Eerste week geen problemen. Daarna begon het. Regelmatig uitval. In het begin draadloos. Dan maar modems inwisselen, bleek volgens belgacom aan modem te liggen. Probleem raakte niet opgelost. Dan op aanraden van vrienden draadloos veranderd in aansluiting via kabel. Ben nu aan 4de modem en 2de decoder toe. Sinds aansluiting via draad regelmatig error 303 gevolgd door error 5. Duurt ongeveer 2 minuten. Daarna terug tv. Bij error 303, netwerkonderbreking en error 5 abonemment niet actief. Wordt er gewoon gek van. Belgacom belt iedere maand minstens één keer om belgacom tv te nemen. Eens gehapt hoor je niks meer van belgacom om te horen of je tevreden bent. Ze krijgen volgend mij dit probleem nooit opgelost. Denk dat de modem van Sagem toch niet zo kwalitatief is. Gewoonweg rotzooi. Hebben lijn al verschilende malen gecontroleerd en volgens belgacom is er geen probleem. Vraag me dan af waar het probleem zich dan situeerd. Belgacom tv is kl...ten tv.
Bladzijde 1 / 1
Beste Joel,
Kan u mij uw vaste lijnnummer of login via privébericht toesturen? Dan kan ik dit probleem eens nakijken.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Kan u mij uw vaste lijnnummer of login via privébericht toesturen? Dan kan ik dit probleem eens nakijken.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Heb sinds enige tijd af en toe hetzelfde probleem ... Tv aan het kijken en plots niets meer : error 303...
Gaan kijken op de bbox en daar brandt geen enkel lichtje meer op. Na een paar minuten start deze blijkbaar terug op en komt alles terug.
Gaan kijken op de bbox en daar brandt geen enkel lichtje meer op. Na een paar minuten start deze blijkbaar terug op en komt alles terug.
Beste Joel,
Het probleem ligt aan de firmware van de modem. Dit betreft een algemeen probleem onze ingenieurs zijn op de hoogte en ze doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
@grl0906, kan u mij ook via privébericht uw vaste lijnnummer toesturen of uw internet login? Dan kan ik eens kijken of u exact hetzelfde probleem hebt.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Het probleem ligt aan de firmware van de modem. Dit betreft een algemeen probleem onze ingenieurs zijn op de hoogte en ze doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
@grl0906, kan u mij ook via privébericht uw vaste lijnnummer toesturen of uw internet login? Dan kan ik eens kijken of u exact hetzelfde probleem hebt.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Error 303 en daarna error 5
Wij hebben dat ook en ik begin het echt zat te worden, iedere avond het zelfde gezeik. Zit je een film te kijken of zo val alles uit en krijg je erre 303 en daarna error 5.
Je moet heel veel betalen iedere maand maar dan verwacht ik wel dat ik normaal kan kijken.
Mvg jacolien
Wij hebben dat ook en ik begin het echt zat te worden, iedere avond het zelfde gezeik. Zit je een film te kijken of zo val alles uit en krijg je erre 303 en daarna error 5.
Je moet heel veel betalen iedere maand maar dan verwacht ik wel dat ik normaal kan kijken.
Mvg jacolien
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.