Skip to main content
ik ben nu ongeveer een 4 jaar klant bij Belgacom, altijd al wel wat problemen gehad,maar problemen die ik zelf kon oplossen.

na een lange dag werken wil ik even op de bank gaan zitten met wat TV. begint goed en ineens bevroren beeld en dan geen beeld meer.om 21.50 ga ik even snel naar de site voor het infonummer (internet werkt dus nog wel), ik ontkoppel mijn b-box en mijn decoder, wat ze je altijd vragen te doen. krijg ik een error 2 op een zwart scherm. ik bel naar het info nummer, vragen ze je om alles te ontkoppel (was jullie al voor) en dan het welbekend (leuk) deuntje, dus ik herhaal alles nog twee keer, ga terug naar de telefoon, nog altijd dat deuntje, een vreselijk irritant deuntje na 20 min.! wat kan ik doen om dat error 2 ding van men beeld te krijgen?

Beste jamie,

Error2 wilt zeggen dat er géén verbinding is tussen ons netwerk en uw decoder. Aangezien uw internet nog wel werkt dan ligt het probleem waarschijnlijk tussen uw modem en decoder.

Kijk de bekabeling goed na, als de verbinding draadloos is via PLC of Ruckus dan moet u deze apparaten eens herstarten. Als alle lampjes daarna branden, kan u de decoder herstarten.

Mvg,

Eva van Belgacom

het werkt terug.

error 2 is gewoon alle bekabeling bekijken tussen de decoder en de b-box. als deze twee verbonden zijn met een draadloze verbinding, moet de PLC even ontkoppeld worden van het elektriciteitsnet, vijf sec. wachten (denk ik) en terug koppelen.

gelukkig is dit forum er nog, want ik heb vandaag weer bijna een uur aan de telefoon gehangen zonder enige antwoord of hulp.

dank je wel Eva van Belgacom

Reageer