Beste,
Ik krijg na de update een error 2-melding. Ik heb alles al eens op- en afgezet, de kabels nagekeken enz. Ook bij de PLC branden de 3 lichtjes. Krijg ik deze error omdat de dienst nog niet geactiveerd is of is er iets anders aan de hand ? (klantnr : 1073130)
MVG
GeudensJ
Bladzijde 1 / 1
Ben je nieuwe belgacom TV klant misschien ? (Omdat je zich afvraagt of de dienst nog niet geactiveerd is)
Beste,
Error 2 komt door een verbindingsprobleem.
Kijk op je BBOX2. Brandt het DSL signaal? Indien het knippert heb je geen verbinding met Belgacom.
Alvorens te bellen naar de helpdesk, kijk je kabels eens na.
Mvg
Error 2 komt door een verbindingsprobleem.
Kijk op je BBOX2. Brandt het DSL signaal? Indien het knippert heb je geen verbinding met Belgacom.
Alvorens te bellen naar de helpdesk, kijk je kabels eens na.
Mvg
Ja wij zijn nieuwe klant en het wordt pas op 17 januari geactiveerd volgens mij. Dus is dat dan het probleem en moet ik die datum afwachten ?
Had je eerder moeten zeggen.
als het nog niet actief is kan het nog niet werken hé, nog even geduld aub
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.