Als business klant en reeds 40 jaar klant bij jullie dienst dien ik de werking van uw bedrijf ernstig in vraag te stellen.
Drie dagen terug werkte de vaste telefoon plots niet meer, digitale TV hapert om de 5 minuten en valt uit om vervolgens opnieuw in werking te treden. Wat vooral bijzonder tergend is, dat ik als zelfstandig IT consulent de afgelopen dagen mijn beroep niet meer kan uitoefenen daar mijn internet verbinding 200 keer per dag uitvalt.
Er kwam onmiddellijk een technicus langs die storing op de lijn constateerde, die waarschijnlijk door schade aan de telefoonkabel wordt veroorzaakt, dus dient men een ploeg langs te sturen om dit te verhelpen. In het verleden werd zoiets de dag nadien opgelost maar nu lijkt Proximus zich hier blijkbaar weinig van aan te trekken.
Na verschillende malen contact op te nemen met de klantendienst kregen wij vandaag van jullie medewerker te horen dat Proximus eerst een vergunning dient aan te vragen bij de gemeente omdat ze putten moeten maken.
Na contact opgenomen te hebben met het gemeentebestuur blijkt dat Proximus hiervoor helemaal geen vergunning nodig heeft en dit eerder een excuus lijkt om dit euvel op de lange baan te schuiven.
Bij het uitleggen aan jullie medewerker dat ik beroepshalve mijn internet verbinding nodig heb krijg ik te horen: "Tja vervelend he meneer."
Tot op heden heb ik nooit klachten gehad over Proximus maar deze manier van werken dien ik als een groot gebrek aan service te aanschouwen.
In Belgie is de kostprijs van internet gigantisch hoog in vergelijking met omringende landen, dus het minste wat een ISP kan doen is zorgen dat hun klanten een goede service krijgen in plaats van hen af te wimpelen zoals Proximus nu bezig is met doen.
Ik hoop dan ook dat deze onderbreking van internet diensten met spoed opgelost raakt.
Ik wil een concrete datum wanneer dit opgelost zal worden.
Dank bij voorbaat.
Beste antwoord door jonathandr
Bekijk origineel