Beantwoord

Ernstig gebrek aan service

  • 14 December 2017
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Geachte,

Als business klant en reeds 40 jaar klant bij jullie dienst dien ik de werking van uw bedrijf ernstig in vraag te stellen.

Drie dagen terug werkte de vaste telefoon plots niet meer, digitale TV hapert om de 5 minuten en valt uit om vervolgens opnieuw in werking te treden. Wat vooral bijzonder tergend is, dat ik als zelfstandig IT consulent de afgelopen dagen mijn beroep niet meer kan uitoefenen daar mijn internet verbinding 200 keer per dag uitvalt.

Er kwam onmiddellijk een technicus langs die storing op de lijn constateerde, die waarschijnlijk door schade aan de telefoonkabel wordt veroorzaakt, dus dient men een ploeg langs te sturen om dit te verhelpen. In het verleden werd zoiets de dag nadien opgelost maar nu lijkt Proximus zich hier blijkbaar weinig van aan te trekken.

Na verschillende malen contact op te nemen met de klantendienst kregen wij vandaag van jullie medewerker te horen dat Proximus eerst een vergunning dient aan te vragen bij de gemeente omdat ze putten moeten maken.
Na contact opgenomen te hebben met het gemeentebestuur blijkt dat Proximus hiervoor helemaal geen vergunning nodig heeft en dit eerder een excuus lijkt om dit euvel op de lange baan te schuiven.

Bij het uitleggen aan jullie medewerker dat ik beroepshalve mijn internet verbinding nodig heb krijg ik te horen: "Tja vervelend he meneer."

Tot op heden heb ik nooit klachten gehad over Proximus maar deze manier van werken dien ik als een groot gebrek aan service te aanschouwen.

In Belgie is de kostprijs van internet gigantisch hoog in vergelijking met omringende landen, dus het minste wat een ISP kan doen is zorgen dat hun klanten een goede service krijgen in plaats van hen af te wimpelen zoals Proximus nu bezig is met doen.

Ik hoop dan ook dat deze onderbreking van internet diensten met spoed opgelost raakt.

Ik wil een concrete datum wanneer dit opgelost zal worden.

Dank bij voorbaat.
icon

Beste antwoord door jonathandr 15 December 2017, 12:08

Bekijk origineel

2 reacties

Hier ook van dat en het ergste is dat wij dan nog moeten wachten tot zaterdag eer een technieker komt als zelfstandige netwerker is dat dus 3 dagen inkomstenverlies vind dat hier wel iets tegenover mag staan we betalen al genoeg men dunkt en dan 3 dagen ook nog geen tv terwijl hier kleine kinderen rond lopen hoog uit schandalig vind ik het en inderdaad misschien te overwegen om naar een ander provider te stappen !!!!
Reputatie 7
Badge +4
beste

Ik heb u interventie geschiedenis even gecontroleerd en vind hierop inderdaad een interventie terug van 3 dagen geleden
de technieker toen kon het probleem niet verhelpen en was genoodzaakt dit door te geven aan een las team

Momenteel zie ik jammer genoeg nog geen datum staan waarop dit team bij u langs zou komen en heb ik onze dispatching hiervoor ook geinformeerd

Van zodra ik meer info heb zal ik u hier dan ook van op de hoogte stellen

ps: het klopt dat voor hersteldoeleinden en geen vergunning nodig is dit is enkel zo wanneer er grootte werken dienen te gebeuren of er een groot deel nieuwe aansluitingen gelegd worden
mogelijk heft de operator zich hierdoor vergist

mvg
jonathan

Reageer