Beantwoord

Enquête: lijnnummer klopt niet

  • 7 April 2017
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Ik ben per 1 april verhuisd en heb Proximus tv en internet meeverhuisd naar ons nieuw adres. Ik ontvang zojuist een e-mail van Proximus ivm een tevredenheidsenquête ivm de installatie. Punt is dat in die enquête een heel ander lijnnummer staat dan het onze. Dat klopt toch niet? Is dat nog het lijnnummer van de vorige huurder? Ik heb de enquête niet ingevuld, want het betreft ons lijnnummer niet. Hoe zit dit?

Ik heb zojuist een privébericht naar het Proximus Team gestuurd met de betreffende lijnnummers. Kan iemand dat bericht eens bekijken?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 7 April 2017, 15:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Janine_05,

Antwoord reeds verstuurd via privébericht.

Groetjes,

Antonella

Reageer