Enkele zenders verdwenen ????


Ligt dat nu aan ons of zijn er enkele zender weg?

Volgens mij is dit gebeurd na een of andere update en zowel op de tv boven als beneden zijn dezelfde zenders weg.

31 reacties

Bij Telenet zitten de meeste van deze zenders inderdaad ook in een betalend pakket.
Badge
Ik vind het het nu ook beter dat de boeketten bij belgacom goedkoper en kleiner zijn geworden dan vroeger.Die grootere bestaan nog geloof ik.
[q]Opnieuw teleurgesteld in belgacom, maar bij telenet is het niet veel beter zeker?[q]

begrijp uw teleurstelling niet goed - 't is toch duidelijk welke zenders in het comfort pakket zitten? informeer dus vooraf en kom niet achteraf klagen. dat je de andere zenders gedurende een maand gratis krijgt is leuk meegenomen. wil je die zenders permanent zal je meer moeten betalen en dat kon je perfect weten

mvg
Badge
xenne ik ben niet teleurgesteld in belgacom.Dat was iemand anders zie bovenaan en ergens daaronder is erop raas gegeven.ik ben juist tevreden daarom ben ik juist terug gekomem.En het is zeker niet goed bij telenet enkel wel voor duidstalige zenders.
goeiemiddag Axana. weet ik wel hoor, mijn post was een reactie op de post van https:///people/a0ea3dbf40




mvg
Kalm kalm, xenne

wij hebben belgacom tv besteld via de telefoon, naar aanleiding van een reclame die we in de brievenbus kregen

Uiteraard zal die man aan de telefoon niet zeggen dat dat na een maand verloopt, dat zou ik ook niet zeggen.

Dus mijn excuses, ik heb niets tegen belgacom en ben zeker tevreden over het internet.

Bij Telenet is het niet veel beter, behalve dan met dat voetbal ;)

Reageer