Skip to main content
Ligt dat nu aan ons of zijn er enkele zender weg?

Volgens mij is dit gebeurd na een of andere update en zowel op de tv boven als beneden zijn dezelfde zenders weg.

De welke dan controleer ik het even.

Hopelijk wel juist geen die ik niet heb hé;).

Goh het zijn er zoveel, maar zeker al de topzender BeZen & Relax tv op 165

er zijn gewoon overal zenders van tussengeplukt

Is dat omdat we moeten bijbetalen voor extra zenders ofzo, want ik weet hier niets van?

Ja dat wordt voor mij wel zoeken wand die staan niet meer op volgorde en zeggen mij ook niet direckt iets ezlax wel maar ik geloof dat ik die deze week nog was tegen gekomen want ik zap regelmatig omdat ik ook nog 1 fof 2 frans talig abonnement heb.En als je dan al die kanalen moet nazien;Maar zal eens vlug voor je zien.

Is dat die zender met dat water waar vroeger die muziek bij was?

ja, enorm interessante zender

Ja di is er nog dus jij moet die normaal ook kunnen nemen.

ahja tmf dance en al die muziekzenders zijn ook weg, daar keek ik nog veel naar

Dat is een pakket zeker want ikweet het ook niet meer zejer vroeger zat er een deel vrij of waren het groote dure paketten waar veel om te doen was,watben ik blij dat heel die heisa voorbij is.Maar eerlijk gezegd denk ik dat dit iets te maken heeft met de laatste opdate.Je kan mischien dit ptobleem aan Eva melden.

voor een overzicht van de zenderpakketten in vlaandere verwijs ik gaarne naar onderstaande link

http://www.belgacom.be/private/gallery/content/products/documents/listing_chaines_vl_06.pdf

de zenders waarvan hierboven sprake zitten in diverse pakketten, nieuwe Belgacom TV klanten kunnen alle zenders wel gedurende de eerste maand gratis bekijken

mvg

Hangt er dus van af of Ryan een nieuwe klant is voor TV. Ik kreeg ook gratis boeketten toen ik voor het eerst aansloot voor TV (sept.2009). Je kreeg dat toen allemaal nog per brief bevestigd zelfs.

ik herinner me een post van Ryan van niet zolang geleden dat hij problemen had met de installatie, ik heb dus sterke vermoedens dat z'n gratis maand voorbij is....

mvg

Wat sinjoor zegt is juist na 1 maand verdwijnen die zenders die je van belgacom gratis hebt gekregen.Dit zijn dus zenders om hkanten te lokken om na een maand boeketten te kopen.Misschien is dit bij jou zo gebeurd.

Het gaat hier over de zender Myzen TV HD die in het boeket "Nature en discovery" staat. Vroeger stond die tussen de standaardzenders en was dus gratis inbegrepen. Ik vond het een leuke zender om aan te zetten als ik bezoek had, als achtergrondsmuziek en op een groot flatscreen in de hoek van de living, was dat tof als de gesprekken eens stil vielen. Maar om daar een hele tijd naar te kijken, neen bedankt. Daarom vind ik het zo stom dat je er nu voor moet betalen. Het zijn wel mooie beelden, maar niet zo mooi dat ik er speciaal zou voor betalen. :)

En vermits ik de HD nu toch afgezet heb, want ik kreeg anders problemen om op te nemen en gelijk te kijken, kan ik hem toch niet meer zien.

inderdaad, die Myzen TV HD was wel interessant om op te zetten bij overkomst, kon je uw bezoekers nog mee imponeren. zeer mooi beelden in hd kwaliteit, goeie reclame voor Belgacom TV als je het mij vraagt... extra betalen voor die zender ga ik wel ook niet doen :p

mvg

Tot mijn verwondering bestaat de website www.myzentv.com niet meer.

Is nu http://www.myzen.tv/ geworden

Jij ziet er precies meer naar als ik. Ik zit dan weer meer op pc denk ik.

Extra betalen voor die zender alleen, nee, maar die zit wel samen met Discovery HD, Science, History en History HD. Deze vier zijn het voor mij wél waard.

Ik heb het daarom natuurlijk ook niet gedaan je moet het ook een beetje slim bekijken ik heb nu ineens 5 boeketten genomen sinds ik klant ben gworden en heb ineens het abonnement favorite genomen.Ik vond dit geen verkeerde keuze.Je krijgt namelijk 10€ krediet maandeelijks + telkens maandelijks een film vind ik dit mooi mee genomen. Met die 10€ kan je dus al 2 boeketten nemen van 5€ of 1 van 10€ ik heb ook een frans boeket genomen met veel natuurfilms.Zoals ushuaïa TV hd.Ook prachtige beelden. wel in het frans.

Inderdaad, zoals Axana zegt, in TV-Favorite zit voor 10€ boeketten en een film of TV op aanvraag gratis, daar waar het maar 9€ méér kost dan TV Comfort. Alleen als je enkel het standaardaanbod neemt, maximum één boeket van 5€, en nooit een film of TV op aanvraag huurt, is TV Comfort interessanter. Je kunt trouwens tot 3 keer per jaar van boeket wisselen geloof ik.

Ja dat is zo ik had ook kunnen profiteren en die eerste maand gratis die paketten zien want ik had er nog enkele meer geloof ik maar ik moest toch ineens all foot hebben dus daarom heb ik die andere er bij genomen.Ik ben wel van plan na een jaar enkele weg te doen zoals die mubi pass abonnement want dat is niet haalbaar voor mij dan moet je al bijna de hele dag aan de tv zitten dit wil zeggen dit is gemiddeld 10 films per maand zien om dus dad abonnement hoeveel kost het al weer iets van een 12 euro te kunnen betalen.Want die films staan dus veel goedkoper dan hun eigen films.Ik had dus beter gewoon de mubi pass genomen.Wat is het verschil nu gewoon dad er in het abonnement meer films aanwezig zijn dan in de gewone mubi pass.

amai, en wij maar denken dat we al die zenders gratis kregen

uiteraard moeten voor de meest interessante zenders weer betaald worden

Opnieuw teleurgesteld in belgacom, maar bij telenet is het niet veel beter zeker?

Ik vrees van niet.....Maar bij Belgacom TV Favorite krijg je voor 9€ extra toch heel wat vind ik.

Ik ben al blij dat ik die favorite heb genomen.Ja je ziet ook dat het weer nooit goed genoeg is.Ik snap dat niet.

Reageer