Skip to main content
Heb nu sinds 2 dagen deze nieuwe applicatie gestes op mij Android toestel.



En ik moet eerlijk zeggen dat het systeem goed werkt zonder bugs (tot op heden).



Enkele aandachtspunten waar misschien aan gewerkt kan worden zijn:



- Een geplande opname annuleren; momenteel kunnen we een opname programeren, maar niet annuleren.



- Het altijd aanwezig zijn van de bovenste identificatie balk is wel wat vervelend.



- Ook zou het handig zijn om via mobiele toestellen toegang te kunnen krijgen tot onze online server opnames.



Kortom ben ik positief verrast.

verrast hoop ik, en niet verast :)


Een betere support op de Helpdesk in het weekend. Voor problemen met de Samsung Tab en TV Overal



Want het is vrij nieuw en op de Technische Dienst vallen ze uit de lucht over problemen hiermee .



Zo zit ik sinds gisteren met een melding "Je moet Belgacom TV Klant zijn om TV Overal te gebruiken"



Terwijl ik klant ben en men nog altijd niet weet wat het probleem is en ze toegeven dat de Experten hiervoor in het weekend niet werken.



Patrick


Jaja, dan zit je ofwel in een potje ofwel ben je uitgestrooid.....slechts één letter, maar een wereld van verschil !


Reageer