Vraag

Engelengeduld vereist

  • 23 September 2017
  • 28 reacties
  • 759 Bekeken

Alles behalve evident om bij P een klacht in te dienen. Kort samengevat: 1.ik vind het niet aanvaardbaar dat P geen reserve onderdelen meer aanbiedt in zijn eigen winkels 2. Dat wegens een defecte decoder op vrijdag namiddag er minstens moet worden gewacht tot dinsdag om eventueel via B Post een nieuwe decoder te ontvangen 3. Dat je die nieuwe decoder dan maar zelf moet installeren 4.als die decoder al van tevoren defect is kan je de hele lijdensweg herbeginnen 5.als ipv de decoder de modem defect is moest ik minstens tot dinsdag wachten om die eventueel eigenhandig te vervangen, dan had ik noch telefoon noch internet noch TV
5.Dat ik voor 30 dagen abonnement betaal +huur decoder, maar minstens 4 dagen waaronder een weekend geen TV zal kunnen zien. 6. Ik merk aan de topics op dit forum dat er weinig kans bestaat op een schadeloosstelling en of op het voorkomen van dergelijke vervelende situaties.
7. Ik ben al 50 jaar klant bij Proximus maar overweeg nu serieus van naar de concurrentie over te stappen.
8. Weet iemand een minder omslachtige weg om bij Proximus klacht neer te leggen ?

28 reacties

soms wordt dit inderdaad ook via Bpost gedaan.
Reputatie 7
Badge +4
@ socrates2
022 12345 = 02 212245 (nr BPost in Brussel & nationaal tarief)
Tja, contractuele tijdelijke halftijdse postbodes verdienen "peanuts" en pa Decroo zegt dat "men met peanuts monkeys krijgt" (= om zijn wedde als parlementariër te verrechtvaardigen)
Bellen naar 02 ... zal waarschijnlijk (zuiver) tijdverlies zijn
Er dient evenwel te worden aangestipt dat de betrokken postbode "monkey" dient zijn ronde af te werken binnen een beperkte tijd (en het al dan niet realistische karakter ervan is al uitgebreid in de media aan bod gekomen)

Conclusie:
In 1e instantie ligt de fout bij Px dat een volledig adres moet vermelden (de postbode had het pakket ook als onbestelbaar "terug naar afzender" kunnen opgeven)
Toegegeven je bent weer eens de "pineut"
Reputatie 7
Badge +3
Vroeger kon je dat toch doen met een defecte decoder. 😎 😍

Reageer